روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنکس از سوی منتقدان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، فیلم روزی زیبا در محله که توسط مایکا فیتزرمن-بلو و نوآ هارپستر فیلمنامه نویسان سریال خوش نقد شفاف نوشته شده حول محور دوستی واقعی بین فرد راجرز با بازی تام هنکس و لوید ووگل با بازی متیو ریس روزنامه نگار می گردد. این نویسنده بدبین مجبور می گردد ماموریتی از سوی مجله اسکوایر را قبول کند تا پروفایلی درباره راجرز بنویسد اما این کار او را متعجب می نماید چون دیدگاه راجرز درباره زندگی آغاز به تغییر دادن ووگل می نماید.

روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنکس از سوی منتقدان

از بازیگران مکمل این فیلم می توان از کریس کوپر، سوزان کلچی واتسون، انریکو کولانتونی، ماریان پلانکت و تمی بلنچرد نام برد.

سونی پیکچرز این فیلم را بیست ودوم نوامبر اکران می نماید.

اریک کوهن منتقد ایندی وایر نوشت که کارگردان ماریل هلر با هنرمندی احساسات را وارد صحنه هایش می نماید و جزییاتی هوشمندانه و جالب را داخل محتوایی تزریق می نماید که می توانست تسلیم احساس گرایی مطلق بگردد.

یک کاربر در توییتر نوشت که روزی زیبا در محله کمتر درباره آقای راجرز و بیشتر درباره ایده آقای راجرز، آسیب پذیری مردانه و بخشندگی است.

او گفت که این فیلم اشک آدم را هم در می آورد اما سوپرایزکننده هم است.

منتقدی نیز نوشت که خود آقای راجرز مرموز باقی مانده چون این داستانی درباره او نیست بلکه داستانی درباره این است که چرا به او نیاز داریم. این فیلم بسیار تاثیرگذار است.

منتقدی دیگر گفت که بسیار منقلب شده و این فیلم را به عنوان درمان سینمایی می بیند و باور دارد که بهترین فیلم سال است. او نوشت که ماریل هلر راهی ظریف، خلاقانه و برخی مواقع سورئالیستی برای ترکیب کردن روایت خود با روحیه فرد راجرز پیدا می نماید. تام هنکس قرار است اسکار شماره سه را بگیرد.

از دیدگاه کاربری دیگر، روزی زیبا در محله تجلیلی از سخت کوشی است که باید برای انسانی خوب بودن به خرج داد. او گفت که کارگردان ریسک آوردن فرد راجرز روی پرده را درک می نماید و با این حال هم توانسته او را تحقیر نکند و هم او را تقدیس نکرده است.

در نهایت، کاربری دیگر نوشت که این فیلم یک بار دیگر صندلی تام هنکس را به عنوان یک افسانه سینما مستحکم می نماید. به باور این کاربر، هنکس کاملا تبدیل به فرد راجرز می گردد و یکی از بهترین نقش آفرینی های تمام طول جهت حرفه ای کاری خود را به نمایش می گذارد.

این کاربر نوشت: کارگردانی ماریل هلر فوق العاده است و از سریال اصلی تجلیل می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 401

به "روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنکس از سوی منتقدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزی زیبا در محله دیده شد، تحسین تام هنکس از سوی منتقدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید