رونمایی از مدل تازه پورشه 911

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، پورشه سوار هم که نباشید، نمی توانید از کنار جذابیت های یکی از سلاطین عرصه خودروسازی آلمان و دنیا به راحتی عبور کنید. تماشا این ماشین در نمایشگاه هم لذت بخش است، چه رسد به اینکه بتوانید صاحبش شوید یا دست کم با آن دروی بزنید. پورشه 911 که یکی از محبوب ترین های این کارخانه است، به زودی و در قالبی سازگار با محیط زیست، یعنی به شکل هیبریدی، عرضه می گردد.

رونمایی از مدل تازه پورشه 911

اولیور بلوم مدیرعامل کارخانه پورشه اعلام نموده است که این ماشین به زودی به دست مشتری ها می رسد ولی از آنچه فکر می نمایند، بسیار اسپرت تر است. او البته تاریخ دقیق رونمایی این مدل را اعلام ننموده اما تأکید نموده است که تا اواسط این دهه به دست مصرف نماینده می رسد.

تعیین نیست که منظور بلوم از 911 هیبریدی چیست و اینکه می گوید این مدل هیبریدی بسیار اسپرت تر است. بعضی کارشناسان هم می گویند که تعیین نیست منظور آقای مدیرعامل مقایسه این مدل با پورشه LMDh بوده است که در سال 2023 عرضه خواهد شد یا خیر. هیچ جزئیاتی هم درباره پیشرانه این خودرو وجود ندارد.

عکس های مخفیانه ای که از تست این ماشین در نورنبرگ گرفته شده است، نشان می دهد که این مدل جایگاه عقب ندارد. بااین حال هنوز معلوم نیست که قرار است این مدل ماشینی 2 نفره باشد یا این کار فقط با هدف ایجاد فضای بیشتر برای باتری ها اجرا شده است.

در هر صورت، پورشه 911 هم همان راهی را می رود که خودروسازان بزرگ دنیا برای پیمودنش برنامه ریزی نموده اند: فراوری خودروهایی با آلایندگی صفر. این راستا احتمالاً بزرگ ترین میدان رقابت عرصه خودروسازی در آینده ای نه چندان دور است.

آگهی های خرید و فروش پورشه 911

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1604

به "رونمایی از مدل تازه پورشه 911" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از مدل تازه پورشه 911"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید