سازمان لیگ: فقط استادیوم آزادی شرایط حضور بانوان را دارد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها استادیوم آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد.

سازمان لیگ: فقط استادیوم آزادی شرایط حضور بانوان را دارد

سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در تبادل نظر با باشگاه خبرنگاران گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. بجز ورزشگاه آزادی هر مجموعه دیگری مسائل خاص خودش را دارد و شرایط حضور بانوان را ندارد.

او ادامه داد: باید ورزشگاه ها بازطراحی شوند. اتفاقی که تا این لحظه انجام نشده است و باید به صورت رسمی از ارگان های دیگری به مسئولان ابلاغ گردد. حتی آزادی هم در حالی بانوان می توانند حضور پیدا نمایند که رساخت حضور بانوان در آن بهینه گردد و روز به روز بهتر گردد.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا تا نیم فصل دوم لیگ برتر شرایط حضور بانوان در تمامی ورزشگاه های لیگ وجود دارد، گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه ها نشدیم پس احتیاج داریم ابتدا کار را به صورت جدی شروع کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه ها و ... را در سطح کلان آنالیز کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1623

به "سازمان لیگ: فقط استادیوم آزادی شرایط حضور بانوان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ: فقط استادیوم آزادی شرایط حضور بانوان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید