تلاش دختران ایران برای سهمیه المپیک، مومن زاده و کیانی در اردن

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 217 تکواندوکار طی روزهای 31 اردیبهشت و یکم خردادماه به میزبانی اردن در سالن کمپینسکی شهر امان برگزار می شود.

تلاش دختران ایران برای سهمیه المپیک، مومن زاده و کیانی در اردن

مهلا مؤمن زاده در وزن 49- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم دو تکواندوکار کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می فرایند. هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

برهمین اساس ملی پوشان تکواندو کشورمان ساعت 8:35 صبح روز دوشنبه - 27 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد استانبول ترک می کنند و سپس راهی امان اردن می شوند.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت ها راه پیدا کنند می توانند جواز حضور در بازی های المپیک توکیو را بدست آورند.

بر اساس برنامه اعلامی، جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی روز پنجشنبه - 30 اردیبهشت ماه ساعت 15:30 تا 17:30 انجام می شود؛ رقابت های روز نخست (جمعه - 31 اردیبهشت ماه) در اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان انجام می شود که در روز نخست مهلا مؤمن زاده کننده ایران است. مسابقات روز دوم (شنبه - یکم خردادماه) نیز در اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1161

به "تلاش دختران ایران برای سهمیه المپیک، مومن زاده و کیانی در اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش دختران ایران برای سهمیه المپیک، مومن زاده و کیانی در اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید