شائبه ها و ابهامات مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی، صدای فدراسیون تکواندو درآمد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مجمع انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در حالی روز سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد که شائبه ها و ابهامات زیادی در این زمینه وجود دارد.

شائبه ها و ابهامات مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی، صدای فدراسیون تکواندو درآمد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی صبح روز سه شنبه هفته جاری در وزارت علوم برگزار می شود. هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داود حومنیان شریف آباد، جواد شهلایی، عبدالمهدی نصیرزاده و جمشید همتی 6 کاندیدای این انتخابات هستند.

در روزهای اخیر اسامی نماینده ورزشکاران، مربیان و داوران، اعضای هیئت علمی، روسای دانشکده ها بدون اعلام در رسانه ها نهایی شد که همین امر با اعتراض هایی همراه بود.

مهم ترین معترض نسبت به نحوه انتخاب اعضا، فدراسیون تکواندو و محمد پولادگر رئیس این فدراسیون است که روز 25 تیر ماه با ارسال نامه ای به وزیر علوم خواهان آنالیز دقیق اتفاقات در انتخابات شد.

در بخش هایی از این نامه آمده است:

متاسفانه در لیست تنظیمی اعضای مجمع مربوط به ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران نهایت بی عدالتی و بی انصافی نسبت به رشته پر افتخار تکواندو انجام شده است. مجمع بایستی از بین پیروز ترین مربیان، داوران، ورزشکاران و مدیران به عنوان نمایندگان آنها تشکیل شود و طبعا افرادی که بیشترین نقش را در پیروزیت ها داشتند باید بیشترین سهم را در این انتخابات داشته باشند. این فدراسیون انتظار دارد با سرمایه گذاری قابل توجه خود و افتخار آفرینی های متعدد خود نسبت به جایگزینی و افراد زیر در مجمع آینده فدراسیون ورزش های دانشجویی مساعدت لازم مبذول شود:

1- دکتر نعمت خلیفه رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد کرج، سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان از سال 2003 تا 2018 و کسب 8 مقام نخست تیمی، عضو کمیته آموزش فدراسیون دنیای تکواندو به عنوان نماینده روسای فدراسیون های تربیت بدنی

2- دکتر اصغر رحیمی رئیس انجمن تکواندو وزارت علوم، عضو کمیته دانشجویان اتحادیه آسیا، سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک نوجوانان 2018، رئیس پیشین مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده روسای انجمن های ورزشی

3- فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در یونیورسیاد 2019 ایتالیا با کسب 4 مدال طلا، مربی بین المللی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان تکواندو، سرمربی تیم ملی در المپیک لندن و توکیو به عنوان نماینده مربیان

در بخش دیگری در این نامه آمده است: آیا این عدالت است که سرمربی رشته ای که 4 مدال طلا از 7 مدال طلای یونیورسیاد 2019 را به خود اختصاص داده است در بین اعضای مجمع نباشد یا مدیری که سال ها در سطح اول ورزش کشور به ورزش دانشجویی خدمت نموده است، در نظر گرفته نشود یا نماینده ای از دانشگاه آزاد که بیشترین سهم را از مدال های کسب شده بین المللی دانشجویی داشته است انتخاب نشود؟ انتظار دارم با عدالت محوری و در نظر دریافت سوابق و افتخارات به دست آمده در رشته تکواندو دستور فرمایید نسبت به آنالیز دقیق موضوع و احقاق حق این رشته پر افتخار اقدام لازم صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگاران اسامی مدعوین به مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به توضیح زیر است:

دو نفر روسای دانشگده تربیت بدنی:

1- دکتر پریسا حجازی (دانشگاه الزهرا مدال یونیورسیاد)

2- دکتر علی الهی (دانشگاه خوارزمی)

دو نفر روسای انجمن های ورزشی (یک زن- یک مرد)

1- دکتر الهه عرب عامری(دانشگاه تهران، رئیس انجمن تیراندازی، طلای یونیورسیاد)

2 - حسین اوجاقی (رئیس انجمن ووشو)

دو نفر اعضای هیئت علمی (یک زن- یک مرد)

1- دکتر رضا قراخانلو (عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس)

2- اشرف امینی (عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر)

دو مربی (یک زن- یک مرد)

1- دکتر منصور صاحب الزمانی (دانشگاه شهید باهنر کرمان، سرمربی کاراته و نایب قهرمانی دانشجویان دنیا)

2- مریم هاشمی (هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، سرمربی تیم ملی والیبال)

سه نفر ورزشکار (یک زن- دو مرد)

1- درسا عربشاهی (دانشگاه الزهرا، دارنده مدال طلای تپانچه انفرادی)

2- آرمین هادی پور (دانشگاه آزاد، دارنده سه مدال طلای پیاپی و بهترین ورزشکار یونیورسیاد 2019)

3- عرفان آهنگری (دانشگاه محقق اردبیلی، دارنده مدال بیست و نهمین دوره یوینورسیاد)

دو نفر داور (یک زن- یک مرد)

1- سیما لیموچی (دانشگاه الزهرا، داور بین المللی تنیس روی میز)

2- حسین حسینیان (داور بین المللی تکواندو در بازی های یونیورسیاد)

از مواردی که جای تعجب دارد انتخاب عرب عامری به عنوان نماینده انجمن ها است. وی پیش از مسابقات یونیورسیاد به عنوان رئیس انجمن تیراندازی انتخاب شد که با توجه به عدم تخصص و سوابق در این رشته در همان زمان هم با اعتراض های زیادی روبرو شد. در ادامه با انتخاب عرب عامری به عنوان سرپرست تیم تیراندازی در یونیورسیاد این اعتراض ها به اوج خود رسید و عدم حضور او در جریان مسابقات و غیبت هایش در سالن مسابقات نیز بخش دیگری از نقدها را به همراه داشت.

در خاتمه باید این نکته را یادآوری کرد که ووشو و کاراته جزو رشته های دائمی در فیزو نیستند و به صورت انتخابی در یونیورسیادها حضور دارند اما این دو رشته سهم خوبی در بین نمایندگان منتخب برای انتخابات به خود اختصاص داده اند که جای تعجب دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 626

به "شائبه ها و ابهامات مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی، صدای فدراسیون تکواندو درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شائبه ها و ابهامات مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های دانشگاهی، صدای فدراسیون تکواندو درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید