سامسونگ شاید استفاده از تراشه اگزینوس را در گوشی های جدیدش بیشتر کند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سامسونگ گوشی های پرچم دار خود را در دو مدل مجهز به تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس راهی بازار می نماید. مدل های مبتنی بر تراشه های ساخت کوالکام راهی بازار چین و آمریکا می شوند و کاربران ساکن دیگر منطقه ها دنیا باید از تراشه های اگزینوس بهره ببرند. حالا سایت کره ای ET News گزارش داده که سامسونگ می خواهد تراشه های اگزینوس را برای تعداد بیشتری از گوشی های خود مورد استفاده قرار دهد.

سامسونگ شاید استفاده از تراشه اگزینوس را در گوشی های جدیدش بیشتر کند

به طور معین، این شرکت میخواهد نسبت گوشی های مبتنی بر تراشه های اگزینوس به کل گوشی های این شرکت را از 20 درصد به 50 تا 60 درصد برساند. به همین دلیل، واحد فراوری تراشه های سامسونگ در سال 2022 عرضه تراشه های اگزینوس را برای این گوشی ها بیش از 2 برابر خواهد نمود.

یک منبع مطلع گفته که سامسونگ برای نسل نو تراشه های اگزینوس، مسائل مربوط به ارتباطات 5G و ایجاد حرارت زیاد را رفع نموده است. در حال حاضر بیشتر گوشی های مقرون به صرفه قیمت سامسونگ از تراشه های ساخت کوالکام یا مدیاتک بهره می برند و به نظر می رسد سامسونگ میخواهد برای این گوشی ها هم از تراشه های ساخت خود استفاده کند.

باید خاطرنشان کنیم اگزینوس 1080 برترین چیپست میان رده سامسونگ محسوب می گردد که هنوز برای هیچکدام از گوشی های گلکسی مورد استفاده قرار نگرفته است و برای بهره گیری از آن باید از بین گوشی های ویوو دست به انتخاب بزنید. اگرچه سامسونگ می خواهد شمار گوشی های مبتنی بر تراشه های ساخت خود را افزایش دهد، ولی مدتی قبل یکی از افشاگران اظهار داشت که گوشی های سری گلکسی S22 مجهز به چیپست اسنپدراگون به علت مسائل فراوری اگزینوس 2200 راهی بازارهای بیشتری خواهند شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1338

به "سامسونگ شاید استفاده از تراشه اگزینوس را در گوشی های جدیدش بیشتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید استفاده از تراشه اگزینوس را در گوشی های جدیدش بیشتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید