ستاره جدید بارسلونا از سن پائولو می آید؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بارسلونا به دنبال فابین رویز، هافبک اسپانیایی و جوان ناپولی است.

ستاره جدید بارسلونا از سن پائولو می آید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا در تابستان سال جاری در کوشش برای تقویت خط میانی اش است و اخبار در روزهای اخیر حول محور احتمال توافق با میرالیم پیانیچ، هافبک 30 ساله و بوسنیایی یوونتوس بود، اما به نظر می رسد توافق بین دو باشگاه در خصوص معاوضه با آرتور ملو حاصل نشد و حالا نام گزینه های دیگری مطرح شده است.

حالا نشریه گاتزتا مدعی شد نام فابین رویز، هفبک 24 ساله ناپولی در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است. رئال مادرید نیز در ماه های اخیر شرایط جذب این هافبک اسپانیایی را از ناپولی جویا شده، اما حالا بارسلونا نیز وارد کورس شده است و میخواهد به زودی برای خرید فابین رویز اقدام کند.

این هافبک 24 ساله در ماه ژوئن سال 2018 و با مبلغ 30 میلیون یورو از بتیس راهی ناپولی شد و در این مدت خود را به عنوان یک عضو کلیدی در سن پائولو مطرح نموده است. فابین رویز که یک هافبک تهاجمی است، این فصل 22 بازی در سری آ انجام داده که دو گل زده و دو پاس گل نیز ارسال نموده است. قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2023 با ناپولی به سرانجام خواهد رسید و بارسلونا باید رقمی در حدود 60 میلیون یورو برای خرید فابین رویز پرداخت کند. ناپوبلی احتمالا در اواسط تابستان در ملاقات برگشت لیگ قهرمانان در نوکمپ مهمان بارسلوناست و ممکن است تا آن مقطع قرارداد فابین رویز منعقد شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 566

به "ستاره جدید بارسلونا از سن پائولو می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره جدید بارسلونا از سن پائولو می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید