سیمئونه: دفعه پیش قبل از ورود به ورزشگاه لیورپول را برده بودیم!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، دیگو سیمئونه معتقد است حضور طرفداران اتلتیکومادرید قدرت زیادی برای پیروزی مقابل لیورپول به شاگردانش می دهد.

سیمئونه: دفعه پیش قبل از ورود به ورزشگاه لیورپول را برده بودیم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از موندو دیپورتیوو، از هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان، اتلتیکومادرید فردا مقابل لیورپول صف آرایی خواهد نمود. به همین دلیل دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری قبل از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

بازی نکردن طولانی مدت بازیکنان اتلتیکومادرید

در 17 روز آینده باید 6 مسابقه انجام دهیم. استراحتی که داشتیم برای افرادی که به اردوهای تیم ملی نرفته بودند، کسانی که خیلی بازی نکرده بودند و مصدومان خیلی مفید بود. سایر بازیکنان از چهارشنبه به ما اضافه شدند. هنوز یک جلسه تمرینی داریم تا شرایط بازیکنانی نظیر خیمنز، یورنته و... را ارزیابی کنیم. امیدواریم روز خوبی داشته باشیم و طرفداران زیادی با لباس اتلتیکو به ورزشگاه بیایند. در تقابل پیشینمان مقابل لیورپول حتی قبل از ورود به ورزشگاه پیروز شده بودیم. حالا طرفداران باید آن بازی را به خاطر بیاورند و به ما یاری نمایند این پیروزی را تکرار کنیم.

تقابل با لیورپول

در حال حاضر چلسی، لیورپول و سیتی، با سبک هایی مختلف، بازی های جذابی را ارائه می نمایند. تماشای بازی لیورپول لذت بخش است. آنها از جلو پرس می نمایند و بسیار قدرتمند هستند. از این که در عقب به حریف فضا بدهند ترسی ندارند و بازیکنانی سرعتی دارند. بازگشت فن دایک به این تیم در خط دفاعی امنیت داده است و آنها فصل گذشته این امنیت را نداشتند و این موضوع برای تیمی تهاجمی مثل لیورپول اهمیت زیادی دارد. انتظار چیز دیگری ندارم. آنها تیمی قدرتمند با فوتبالیست های خیلی خوب هستند و کار را برای ما خیلی سخت خواهند کرد. باید با سبک بازی آنها منطبق شویم.

تقویم فشرده

مسئله ای که می توانیم حل کنیم، اتفاقاتی است که در مسابقاتمان می افتد. در خصوص سایر مسائل هیچ قدرت تصمیم گیری نداریم. افراد حاضر در یوفا و کونبمول برای خودشان تصمیم می گیرند و همواره همین طور بوده است. همواره مسئله ای وجود دارد. به عنوان یک مربی کاری که باید بکنم این است که مشکلاتی که در زمان بازی کردنمان پیش می آید را حل کنم.

دوست دارید به کلوپ چه بگویید؟

لوئیس سوارز

او بازیکنی کلیدی و معین نماینده است و در سیستم بازی ما اهمیت زیادی دارد. او هم میزان سایر بازیکنان برای این مسابقه هیجان دارد. همه هیجان زده اند.

محمد صلاح

او فوتبالیستی فوق العاده است که همه ساله در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کارهای فوق العاده ای انجام می دهد اما چیزی که برای ما مهم است، فقط مسابقه فردا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1357

به "سیمئونه: دفعه پیش قبل از ورود به ورزشگاه لیورپول را برده بودیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: دفعه پیش قبل از ورود به ورزشگاه لیورپول را برده بودیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید