شب&zwnjهای مافیا؛ فصل 2 قسمت 1

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سریال شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال و در ژانر خانوادگی اجتماعی می باشد. در این سریال محمدرضا علیمردانی، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سیما تیرانداز، مریم مومن، آزیتا ترکاشوند، سیدجواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی، بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، عماد طالب زاده، کاوه خداشناس، شقایق دهقان، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی، شبنم فرشادجو، شهرزاد کمال زاده، سمیرا حسن پور، رویا میرعلمی به هنرمندی پرداخته اند.

شب&zwnjهای مافیا؛ فصل 2 قسمت 1

داستان سریال شب های مافیا - فصل 2 قسمت 1

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی محبت آمیز و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهفرایند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی نمایند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون نموده و شهفرایندان پیروز شوند. در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار نماینده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او واقع شده است. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و فرایند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه شروع میشود.

کارگردان: سعید ابوطالب

تاریخ انتشار : 1399

امتیاز : imdb 0/10

زمان فیلم: یک ساعت و 31 دقیقه

بازیگران: محمدرضا علیمردانی، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سیما تیرانداز، مریم مومن، آزیتا ترکاشوند، سیدجواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی، بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، عماد طالب زاده، کاوه خداشناس، شقایق دهقان، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی، شبنم فرشادجو، شهرزاد کمال زاده، سمیرا حسن پور، رویا میرعلمی.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 863

به "شب&zwnjهای مافیا؛ فصل 2 قسمت 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب&zwnjهای مافیا؛ فصل 2 قسمت 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید