صعود پرسپولیس به رتبه دوم آسیا ، استقلال به رتبه نهم سقوط کرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا، تیم پرسپولیس ایران به رتبه دوم آسیا صعود نموده است.

صعود پرسپولیس به رتبه دوم آسیا ، استقلال به رتبه نهم سقوط کرد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (19 مرداد) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی های پیشین در رتبه نخست ایران نهاده شد.

پرسپولیس در رده بندی تیم های آسیایی هم با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه دوم واقع شده است. سرخپوشان ایران در رده بندی دنیای با 1631 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه 83 و بالاتر از تیم های مطرح سمپدوریای ایتالیا و نیوکاسل انگلیس نهاده شدند.

تیم فوتبال استقلال با 1541 امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران نهاده شده است.

استقلالی ها در قاره آسیا هم با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین به رتبه نهم تنزل پیدا نموده اند. آبی پوشان ایران بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رده 203 دنیا به جای مانده اند.

سپاهان با 1520 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در رتبه 14 قاره کهن نهاده شدند و با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، به رتبه 244 دنیا رسیده اند.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، صندلی تیم اول تغییری ننموده و کاوازاکی ژاپن با 1700 امتیاز صدرنشین است.

پس از پرسپولیس، تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با 1630 امتیاز به رتبه سوم صعود نموده است و تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با 1626 امتیاز با 2 پله سقوط در رتبه چهارم جای دارد.

اولسان هیوندای هم با 1604 امتیاز با یک پله صعود در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده بندی دنیای هم صندلی 10 تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با 2052 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 1982 امتیاز در رتبه دوم واقع شده است. اینترمیلان با 1944 امتیاز همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد.

رئال مادرید با 1937 امتیاز در رتبه چهارم و چلسی با 1925 امتیاز در رتبه پنجم دنیا ایستاده اند.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اینترمیلان

رئال مادرید

چلسی

لیورپول

بارسلونا

پاری سن ژرمن

اتلتیکو مادرید

آژاکس

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1255

به "صعود پرسپولیس به رتبه دوم آسیا ، استقلال به رتبه نهم سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پرسپولیس به رتبه دوم آسیا ، استقلال به رتبه نهم سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید