عملکرد ضعیف نمایندگان ایران و بازگشت ناامیدی، کسب یک از 12 امتیاز

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان 2020 باشگاه ها در ناحیه غرب آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در چهار گروه برگزار شد که نتایج خوبی را برای نمایندگان فوتبال ایران به همراه نداشت.

عملکرد ضعیف نمایندگان ایران و بازگشت ناامیدی، کسب یک از 12 امتیاز

استقلال که در گروه اول این رقابت ها حضور دارد پس از تساوی در هفته نخست این مسابقات مقابل الشرطه عراق به مصاف الاهلی عربستان در کشور کویت رفت که با شکست دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود.

دیداری که استقلالی ها می توانستند با حداقل یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند اما پنالتی وریا غفوری در نیمه اول را دروازه بان الاهلی دفع کرد تا آبی پوشان با توجه به اشتباه داور مسابقه که گل سالم ارسلان مطهری را در دقیقه 88 به اشتباه آفساید گفت تن به شکست دو بر یک دهند تا شرایط پیچیده ای در جدول مسابقات در خاتمه هفته دوم پیدا کنند.

شهرخودرو نیز که نخستین دیدار مرحله گروهی خود را با باخت دو بر صفر مقابل الهلال عربستان پشت سر گذاشته بود در گروه B میهمان پاختاکور ازبکستان بود. نمایش ضعیف شاگردان مجتبی سرآسیابی سبب شد تا این تیم مقابل کننده ازبکستان نیز تن به شکست سنگین سه بر صفر بدهد تا امید خود را در اولین حضور کننده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ تر از قبل کند. تیمی که به نظر می رسد توان مبارزه در مسابقات آسیایی را ندارد و به راحتی تن به شکست می دهد.

پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا تنها کننده ایران در هفته دوم بود که توانست امتیاز به دست آورد.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر صفر مقابل الدحیل بازی تهاجمی مقابل شارجه امارات انجام دادند اما اشتباهات خط دفاعی سرخ ها در نیمه اول و بازی احساسی این تیم در نیمه دوم مانع از کسب سه امتیاز شد تا سرخ ها تن به تساوی دو - دو مقابل حریف اماراتی خود بدهند.

تیم فوتبال سپاهان نیز در گروه چهارم این مسابقات نتوانست درخشش خود در هفته اول مقابل العین را این بار پیش روی شاگردان ژاوی در السد قطر تکرار کند. شاگردان امیر قلعه نویی که بازی کم اشتباهی را مقابل العین داشتند تا با چهارگل در هفته نخست برای تیم های باشگاهی آسیا خط و نشان بکشند در بازی دوم مقابل السد حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان ژاوی هربار در نیمه دوم این بازی اراده کردند توانستند به راحتی به گل برسند و شکست تلخ سپاهان را با سه گل رقم بزنند.

هفته دوم در حالی برای باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با تلخی به اتمام رسید که تنها اندوخته چهار کننده ایران، یک امتیاز از 12 امتیاز ممکن بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 292

به "عملکرد ضعیف نمایندگان ایران و بازگشت ناامیدی، کسب یک از 12 امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ضعیف نمایندگان ایران و بازگشت ناامیدی، کسب یک از 12 امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید