نوروزی: اتفاقات فرودگاه دوحه قطر قداست و حرمت پزشک را از بین برد، هیچ وقت به استقلال پشت نمی کنم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، امین نوروزی معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال گفت: اتفاقاتی که در فرودگاه دوحه قطر افتاد، قداست و حرمت پزشک را از بین برد.

نوروزی: اتفاقات فرودگاه دوحه قطر قداست و حرمت پزشک را از بین برد، هیچ وقت به استقلال پشت نمی کنم

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، درباره جدایی اش از استقلال گفت: وقتی گل محمود فکری به پرسپولیس را دیدم، ذوق زده شدم، چرا که برای همان بازی فکری مصدوم را درست کردیم و به زمین فرستادیم.

وی اضافه کرد: بحث عذرخواهی شخصی نیست. فکری مسئول فنی تیم است و با هم دوست هستیم، اما همه باید بدانند برای ما پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای مهم است. بحث اصول حرفه ای که اصلاً رعایت نمی گردد. بازیکنان را باید از 10 صبح تا پنج عصر تحت کنترل داشته باشیم. درباره بیمه عمر ورزشکاران چندین سال است صحبت می کنیم، اما گوش شنوایی نیست.

معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال یادآور شد: اگر فکری هم اتفاقات فرودگاه دوحه قطر را می دید، همان کاری که با بازیکن خودش در چند روز گذشته کرد، با بازیکنان خاطی فرودگاه نیز می کرد. متأسفانه قداست و حرمت پزشک از بین رفت، آن هم در ملاءعام. چیز کوچکی نبود که از آن بخواهیم بگذریم، چون اتفاقات بدی افتاد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نوروزی ادامه داد: ما ششم مهر ماه وارد ایران شدیم و پس از آن حس جانبداری از بازیکنان به ما منتقل شد. انتظار من از مدیریت باشگاه این بود که بازیکنان را می فرستاد تا از ستوده دلجویی نمایند. اتفاقات فرودگاه کار ناشایستی بود. درست است که بازیکنان به کمیته انضباطی رفتند، اما ما باید در جریان اوضاع قرار می گرفتیم. ما از مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری، مظلومی و قلعه نویی اصول اخلاقی را یاد گرفتیم. قلعه نویی روی این مسائل حساس بود. فکری خوب می داند ما نظم را می خواهیم.

وی توضیح داد: آقای مددی 15 مهر به من زنگ زد و خواهش کرد که برای بحث صدور مجوز حرفه ای طلب مان را ببخشیم. گفتم بنده به خاطر اسم استقلال نه بحث مدیرعامل و سرپرست، اطاعت می کنم. من هیچ وقت به استقلال پشت نمی کنم و سرم را بلند نمی کنم. دکتر ستوده نزدیک به 100 و من حدود 200 میلیون تومان از طلب مان را بخشیدیم. ما هیچ شرطی نمی خواهیم. اینها مثل بچه های من هستند.

معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال با اشاره به محمود فکری که میهمان این برنامه بود، گفت: من برای درمان فکری به منزل ایشان رفتم. بازیکنان مثل برادر کوچک یا بچه های من هستند. موضوع ما باشگاه استقلال بود که باید مدیریت می کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 732

به "نوروزی: اتفاقات فرودگاه دوحه قطر قداست و حرمت پزشک را از بین برد، هیچ وقت به استقلال پشت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: اتفاقات فرودگاه دوحه قطر قداست و حرمت پزشک را از بین برد، هیچ وقت به استقلال پشت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید