غیبت دیاباته سخت است اما غیر قابل جبران نیست

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اصغر طالب نسب در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال نیمه اول آنطور که باید و انتظار می رفت ظاهر نشد که آن هم دلایل خاص خودش را داشت. بزرگترین دلیلش نیز خستگی و احتیاط به خاطر در پیش بودن دربی بود. اما در نیمه دوم و تا قبل از رسیدن به گل دوم، تیم همانی بود که انتظار می رفت.

غیبت دیاباته سخت است اما غیر قابل جبران نیست

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: تعویض هایی که فرهاد مجیدی در ابتدای نیمه دوم انجام داد جریان بازی را تغییر داد و بچه ها توانستند تیم حریف را تحت فشار قرار دهند و بارها دروازه آنها را با تهدید روبرو نمایند که یکی از آنها تبدیل به گل فزونی و پیروزی شد.

طالب نسب در مورد احتمال غیبت دیاباته در دربی بیان داشت: این نمی تواند برای استقلال اتفاق خوبی باشد. دیاباته یک بازیکن کاملا تاثیر گذار است که برای هر تیمی خطرناک است. اما اگر این مهاجم به دربی نرسد، نباید زانوی غم بغل کرد و باید به فکر چاره بود.

وی اضافه نمود: خوشبختانه در تیم یک مهاجم تمام عیار دیگر مثل ارسلان مطهری حضور دارد که او هم دست کمی از دیاباته ندارد و یک خطر بالقوه است. مطهری خوب زمانی به استقلال اضافه شد و اگر دیاباته نباشد او می تواند این خلاء را پر کند.

هافبک پیشین آبی پوشان در مورد دربی گفت: این بازی قوانین خاص خودش را دارد و جریان بازی را اتفاقات درون زمین معین می نماید. اما به لحاظ جدولی این بازی برای استقلال بسیار حائز اهمیت است. اگر شاگردان مجیدی این بازی را ببرند رقابت بالای جدول داغ می ماند اما شکست در این بازی باعث فرار پرسپولیس می گردد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه اضافه نمود: فرهاد مجیدی در زمان بازیگری اش همواره در دربی ها یک عامل معین نماینده بود و کفه ترازو را به سود استقلال سنگین می کرد. این نخستین تجربه او در نقش سرمربی در دربی است و امیدوارم بتواند همان تاثیرگذاری که در دوران بازیگری اش داشت، در زمان مربیگری هم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 258

به "غیبت دیاباته سخت است اما غیر قابل جبران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت دیاباته سخت است اما غیر قابل جبران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید