فاجعه تعداد دانشجویان در راز و جرگلان ، سرانه دانشجویی استان 25 برابر این شهر

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، استاندار خراسان شمالی گفت: تعداد دانشجوهای راز و جرگلان 95 نفر هستند که اگر تمامی آنان بومی شهرستان باشند به نسبت جمعیت به ازای هر 621 نفر، یک دانشجو داریم که این نسبت در استان به ازای هر 25 نفر یک دانشجو است.

فاجعه تعداد دانشجویان در راز و جرگلان ، سرانه دانشجویی استان 25 برابر این شهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در سفر به راز و جرگلان گفت: تعداد دانشجوهای شهرستان راز و جرگلان 95 نفر هستند که اگر تمامی آنان بومی شهرستان باشند به نسبت جمعیت به ازای هر 621 نفر، یک دانشجو داریم که این نسبت در استان به ازای هر 25 نفر یک دانشجو است.

شجاعی ادامه داد: این آمار به این معنی است که فرزندان و خانواده های این شهرستان با دانشگاه غریبه هستند که این امر فاجعه است و اگر به این موضوع توجه نکنیم راه را اشتباه رفته ایم.

استاندار خراسان شمالی اعلام نمود: برطرف محرومیت ها و حرف از توسعه و پیشرفت، بدون علم و دانش و نیروی انسانی مجهز به علم و دانش روز امکان پذیر نیست.

وی در پایان با اشاره به میزان بی سوادی در راز و جرگلان گفت: یک پنجم بی سوادان استان مربوط به شهرستان راز و جرگلان است که باید توجه کنیم برطرف محرومیت ها بدون آموزش و پرورش و آموزش عالی تحقق نمی یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 658

به "فاجعه تعداد دانشجویان در راز و جرگلان ، سرانه دانشجویی استان 25 برابر این شهر" امتیاز دهید

2 کاربر به "فاجعه تعداد دانشجویان در راز و جرگلان ، سرانه دانشجویی استان 25 برابر این شهر" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه تعداد دانشجویان در راز و جرگلان ، سرانه دانشجویی استان 25 برابر این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید