فیس لیفت جیپ رنگید مدل 2022 معرفی گردید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، جیپ رنگید همچون لندروور به خاطر ساخت محصولاتی به سبک آفرود و قدرتمند آن معروف است. حتی کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات این برند نیز طوری است که سیستم تعلیق از زمین فاصله زیادی دارد. کمپانی جیپ رنگید به تازگی نسخه فیس لیفت شده از شاسی بلند رنگید را معرفی نموده است. در این مقاله، به معرفی جیپ رنگید مدل 2022 می پردازیم.

فیس لیفت جیپ رنگید مدل 2022 معرفی گردید

جیپ برای سال 2022 خودروی ارزان قیمت خود را به روز کرد. این خودرو جزء یکی از خودروهای ارزان جیپ به شمار می آید. رنگید نقطه آغاز جیپ برای ساخت خودروهای خانوادگی است و جایگزینی مقاوم برای بیشتر شاسی بلند های ساب کامپکت به شمار می آید.

رنگید دارای قابلیت یدک کشی در جاده های آفرود است، اما مدل Trailhawk کمترین احتمال را دارد که به یدک کش احتیاج داشته باشد. تمام نسخه های رنگید با 2 پیشرانه ارائه می گردد که رضایتمند نبوده است و از طرفی هرچه قیمت بیشتر می گردد، مواد کابین به طور مداوم کاهش می یابد.

در جلو فیس لیفت جیپ رنگید مدل 2022 دارای جلوپنجره باریک تری نسبت به مدل قبلی است. چراغ های راهنما و چراغ های روشنایی روز اکنون در چراغ های جلو یکپارچه شده است. این امر به جیپ اجازه می دهد تا فاشیا را به ویژه در قسمت پایین تغییر دهد. چراغ های مه شکن نیز شکل مستطیلی نوی به خود گرفته و اکنون بالاتر از قبل قرار گرفته است. در عقب گرافیک چراغ عقب LED در مدل فیس لیفت شده تغییر نموده است. سپر بعلاوه طراحی مجددی دریافت می نماید.

برای سال 2022 خانواده رنگید از موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری استاندارد قبلی استفاده می نماید و موتور توربو 4 سیلندر را به عنوان یک گزینه اختیاری ارائه می نماید. به جای یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 7.0 اینچی، مدل پایه رنگید اسپرت و لتیتود اکنون با صفحه نمایش لمسی بزرگ تر 8.4 اینچی سیستم اطلاعات تفریح همراه با ناوبری داخلی عرضه می گردد.

کسانی که قصد دارند از در زمین های ناهموار تردد نمایند، باید به سراغ مدل تریل هاوک بروند، قیمت این مدل از بیش از 30 هزار دلار آغاز می گردد و به غیراز تجهیزات آفرود پیشرفته، تقریباً به میزان سایر کراس اوور های ساب کامپکت با قیمت مشابه به فروش می رسد. در رابطه با پیشرانه اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، اما نمونه 1.3 لیتری توربوفلکس تی 270 با 185 اسب بخار خروجی، یکی از گزینه ها در بخش پیشرانه رنگید نو می تواند باشد.

رنگید در دو نسخه محرک جلو و چهارچرخ محرک به بازار عرضه خواهد شد که انتقال نیرو در اولی به وسیله یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک انجام می گردد، اما در دومی این وظیفه بر عهده یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است.

طراحی کلی داشبورد بدون تغییر به جای مانده، فقط فرمان نو جیپ رنگید از مدل کامپس به عاریت گرفته شده است. صفحه پشت آمپر 7 اینچی و نمایشگر 8.4 اینچی اطلاعات تفریح از دیگر نکات قابل توجه در این بخش است.

تمامی مدل های جیپ رنگید با کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع و شیشه های برقی عرضه می گردد، ولی نسخه های فول مشابه مدل حاضر در تست از چراغ های LED و جایگاه های چرمی سود می برد.

مدل لتیتود دارای مجموعه ای از ویژگی های استاندارد شامل چرخ های 17 اینچی، کنترل آب و هوای دو منطقه ای و مواد داخلی باکیفیت است. کسانی که خواستار سیستم چهارچرخ متحرک هستند، می توانند آن را با 1500 دلار اضافه دریافت نمایند.

این خودرو رقیبانی مانند کیا سول توربوشارژ و مزدا CX-30 دارد که هر دو عملکرد بهتری را ارائه می دهد. همچون طراحی بیرونی، فضای داخلی رنگید به گونه ای ساخته شده است که موردپسند بسیاری از افراد است.

جیپ رنگید مدل 2022 فعلاً برای بازار برزیل رونمایی شده و جیپ در رابطه با عرضه آن در دیگر کشورها حرفی نزده است، اما به احتمال زیاد در منطقه ها دیگری مثل آمریکای شمالی و اروپا هم شاهد همین تغییرات در این جیپ کوچک خواهیم بود.

آگهی های خرید و فروش خودرو جیپ

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1605

به "فیس لیفت جیپ رنگید مدل 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس لیفت جیپ رنگید مدل 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید