قطر، ایستگاه نهایی جام جهانی برای یک تیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، 11 بازیکن به احتمال زیاد آخرین جام جهانی خود را در قطر تجربه خواهند کرد.

قطر، ایستگاه نهایی جام جهانی برای یک تیم

جام جهانی بزرگترین رویداد جهان فوتبال است و آرزوی هر بازیکنی از سطوح پایه بازی در این تورنمنت است. درخشش در جام جهانی خیلی ربطی به سن و سال ندارد و هر بازیکنی می تواند درخشان ظاهر شود.

به مناسبت فاصله کم با جام جهانی نشریه سان 11 بازیکنی که احتمالا آخرین جام جهانی دوران حرفه ای خود را در قطر خواهند گذراند، در یک تیم گرد هم آورده است:

دروازه بان:

اجی کاواشیما

گلر 39 ساله ژاپن و باشگاه فرانسوی استراسبورگ. این دروازه بان پا به سن گذاشته سابقه 95 بازی ملی برای سامورایی های آبی را در کارنامه ورزشی خود می بیند. کاواشیما در قطر چهارمین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد و امیدوار است تا بتواند با ژاپن به مرحله حذفی برسد.

مدافعان:

دنی آلوز

مدافع راست 39 ساله برزیل امیدوار است تا در لیست سلسائو برای جام جهانی حضور داشته باشد. برزیلی ها می توانند از تجربه بالای آلوز با 125 بازی ملی استفاده خوبی ببرند. البته سن و سال این بازیکن هم باعث می شود تا به احتمال زیاد استادیوم های قطر میزبان آخرین نمایش های دنی آلوز پرافتخار در جام جهانی باشند.

تیاگو سیلوا

مدافع میانی 39 ساله سلسائو با توجه به عملکرد خوب در چلسی به احتمال زیاد برای حضور در سکانس آخر خود در جام جهانی راهی قطر خواهد شد. این دفاع وسط در 3 جام جهانی بازی کرده است و یکی از بزرگترین بازیکنانی بود که در شکست 7-1 مقابل آلمان در سال 2014 به علت محرومیت حضور نداشت.

سرخیو راموس

قهرمان جام جهانی 2010 با اسپانیا و مدافع 36 ساله باشگاه پاری سن ژرمن که 180 بازی با پیراهن اسپانیا را در کارنامه خود می بیند. راموس بعد از انتقال به پاریس نزدیک به 20 ماه است که در لیست تیم ملی اسپانیا حضور ندارد، اما ممکن است برای جام جهانی به لیست لاروخا بازشود.

یان فرتونگن

بازیکنی که هم در دفاع چپ و هم در دفاع میانی توانایی بازی دارد. این مدافع 35 ساله در روسیه پیروز شد با بلژیک به عنوان سومی برسد در قطر آخرین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

هافبک ها:

آندرس گوادرادو

اسطوره مکزیک با سابقه 177 بار پوشیدن پیراهن تیم ملی این کشور اعلام کرده که بعد از جام جهانی بازنشسته خواهد شد و در 36 سالگی به عنوان یکی از بازیکنانی شناخته می شود که قطر برایشان ایستگاه انتهای بازی در جام جهانی است.

لوکا مودریچ

ستاره جام جهانی قبلی که با کرواسی به نائب قهرمانی در روسیه دست یافت و برنده توپ طلا 2018 و همچنان با 37 سال سن یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید به احتمال زیاد 2022 آخرین جام جهانی او باشد. این فوق ستاره امیدوار است تا در این دوره هم پیروزیت دوره قبلی خود را تکرار کند.

برایان روئیز

ستاره ملی کاستاریکا که با 37 سال سن احتمالا در گروه مرگ جام، جایی که آلمان-اسپانیا-ژاپن حضور دارند آخرین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

مهاجمان:

کریستیانو رونالدو

اگر نگوییم بهترین؛ یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال که قطر ممکن است ایستگاه انتهای او در جام جهانی باشد. این مهاجم شرایط خوبی را چند وقت اخیر نداشته و حواشی زیادی پیرامون این ستاره را دربر گرفته است. کریس زیر بار انتقاد شدید پای به این مسابقات خواهد گذاشت و هواداران او امیدوارند تا به مانند تورنمنت یورو 2016 که با رونالدو با انتقاد شدید در آن حضور پیدا کرد، این بار هم با جام به خانه برشود.

لوئیز سوارز

مهاجم 34 ساله که در چند جام جهانی برای اروگوئه درخشیده است. این جام به احتمال زیادی آخرین شانس این بازیکن برای بازی و درخشش در بالاترین سطح فوتبال بین المللی است.

اولیویه ژیرو

بازیکنی که در روسیه یکی از مهره های موثر فرانسه برای قهرمانی بود با 36 سال سن و در شرایطی به قطر جام جهانی آخرش خواهد کرد که در لیست خروس ها بنزما برنده توپ طلا امسال و امباپه ستاره جوان پاریس گزینه های محتمل تری برای بازی در قطر هستند. باید دید انتها کار ژیرو در جام جهانی چگونه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1658

به "قطر، ایستگاه نهایی جام جهانی برای یک تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر، ایستگاه نهایی جام جهانی برای یک تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید