لیورپول رقیب یونایتد در راه جذب ستاره فرانسوی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، منابع آلمانی مدعی شدند که باشگاه لیورپول هم به رقابت برای جذب کینگزلی کومان اضافه شده است.

لیورپول رقیب یونایتد در راه جذب ستاره فرانسوی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصل گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در این موفقیت آنها ایفا کرده باشد.

اما مدتهاست شایعات زیادی در رابطه با آینده کینگزلی کومان مطرح می شود. گزارش ها حاکی از آن است مذاکرات بایرن مونیخ با ستاره فرانسوی در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده و امیدها برای ماندگار شدن کومان در جمع باواریایی ها به کمترین حد خود رسیده است. حتی اخیراً بیلد مدعی شد که بایرن به طور کامل از تمدید قرارداد با این بازیکن ناامید شده و حاضر است به پیشنهادات مناسب برای این بازیکن گوش دهد.

اما پیش از این یونایتد به نام محتمل ترین مقصد برای ستاره فرانسوی مطرح می شد اما حالا به نظر می رسد که رقیب دیرینه آنها هم به کورس رقابت برای جذب کینگزلی کومان اضافه شده است. بر اساس ادعای Sport1 لیورپول هم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده و حتی مذاکراتی را با مدیر برنامه او انجام داده است. این منبع ادعا می کند که بایرن مونیخ هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد فروش کومان اتخاذ نکرده و حتی هنوز امیدوار است که او قرارداد خود را تمدید کند اما در عین حال پدر این ستاره فرانسوی اصرار به جدایی او دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1233

به "لیورپول رقیب یونایتد در راه جذب ستاره فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول رقیب یونایتد در راه جذب ستاره فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید