ماهنشان آماده اسکان 344 نفرشب مسافر در نوروز 99

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شهرستان ماهنشان آمادگی اسکان 344 نفرشب مسافر را در ایام نوروز 99 دارد.

ماهنشان آماده اسکان 344 نفرشب مسافر در نوروز 99

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، صبح امروز 5 اسفند 98 جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ماهنشان به ریاست فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری ماهنشان برگزار گردید.

عابدین موسوی، مسئول اداره شهرستان ماهنشان در مورد ظرفیت اسکان این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ماهنشان آمادگی پذیرش 344 نفرشب مسافر در شهرهای ماهنشان و دندی را دارد.

او ادامه داد: اقامتگاههای بومگردی با ظرفیت اسکان 150 نفر، مهمانپذیرها و خانه های مسافر با ظرفیت اسکان 50 نفر و اسکان آموزش و پرورش با ظرفیت 124 نفر و سایر ادارات با ظرفیت اسکان 20 نفر آماده اسکان مسافران نوروزی است.

او ادامه داد: خواناسازی آثار و بروزرسانی بیلبوردها و تابلوهای اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان و معرفی آثار و جاذبه های شهرستان ماهنشان در دستور کار این اداره برای نوروز 99 قرار گرفته است.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به تشکیل اکیپ نظارتی مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر، پاک سازی معابر و زیباسازی، پاکسازی جاده ها و برطرف نواقصات، شستشوی تابلوهای هدایت و رانندگی، لکه گیری آسفالت معابر و ترمیم سرعت گیرها و برپایی سفره هفت سین در ورودی شهر ماهنشان و دندی اشاره نمود.

ماهنشان را سرزمین جاذبه های شگفت انگیز می نامند. این شهرستان 194 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست میراث ملی دارد که از جمله آثار شاخص آن می توان به قلعه تاریخی بهستان، کوههای رنگی ماهنشان، دربند قاطرچی، معدن بایجه باغ، دود کش جن، قلعه لک لک ها، ییلاق قارقالان و منطقه حفاظت شده انگوران اشاره نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 196

به "ماهنشان آماده اسکان 344 نفرشب مسافر در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهنشان آماده اسکان 344 نفرشب مسافر در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید