مخالفت پنس با درخواست ترامپ برای ابطال آرای بایدن

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، یک روزنامه آمریکایی مدعی است که معاون ترامپ به او گفته که نمی تواند مانع از تایید پیروزی بایدن در کنگره گردد چراکه چنین اختیاری را ندارد.

مخالفت پنس با درخواست ترامپ برای ابطال آرای بایدن

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیویورک تایمز به نقل از منابع مطلع مدعی شده که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا، در آستانه برگزاری نشست 6 ژانویه (17 دی) کنگره، کوشش نموده تا سطح توقع دونالد ترامپ را پایین بیاورد.

ظاهراً او به ترامپ گفته تصور نمی کند که این توانایی را داشته باشد که مانع از تائید پیروزی جو بایدن دموکرات از سوی کنگره آمریکا گردد.

وی حین صرف ناهار هفتگی با ترامپ و تنها چند ساعت بعد از آنکه به طور علنی از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا برای تغییر نتیجه انتخابات تحت فشار نهاده شد، با او صحبت کرد.

ترامپ دیروز در گردهمایی که به مناسبت برگزاری دور دوم انتخابات سنای ایالت جورجیا برگزار گشت؛ در جمع طرفدارانش از پنس خواست که به او یاری کند.

بعد از این اظهارات علنی، وی در پیامی توئیتری نیز خواسته خود را تکرار کرد.

مطالبات ترامپ در حالی است که پنس در مقام رئیس سنا باید طی یک مراسم تشریفاتی که در کنگره برگزار می گردد؛ با تائید 306 رای الکترال بایدن، بر پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مُهر تائید بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 925

به "مخالفت پنس با درخواست ترامپ برای ابطال آرای بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت پنس با درخواست ترامپ برای ابطال آرای بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید