مرزبان: فصل برای سپاهان از فردا شروع می&zwnjشود، کادر فنی جدید احتیاج به زمان دارد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به طرفداران سپاهان قول می دهیم سپاهان به جایگاهی برسد که همه از آن انتظار دارند و فصل برای سپاهان از فردا شروع می گردد.

مرزبان: فصل برای سپاهان از فردا شروع می&zwnjشود، کادر فنی جدید احتیاج به زمان دارد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از ملاقات با نساجی مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر گفت: از نتایجی که در ملاقاتهای گذشته کسب کردیم راضی نیستیم. در دو ملاقات اخیر که توانایی کسب هر 6 امتیاز را داشتیم تنها یک امتیاز کسب کردیم.

وی توضیح داد: احساس خوبی در تیم وجود دارد و روی فرایند خوبی حرکت می کنیم و همبستگی بسیار خوبی داریم. بازیکنان با شرافت عظیمی در تمرینات شرکت می نمایند و به تیم ایده آل خود نزدیک می شویم. به طرفداران سپاهان قول می دهیم سپاهان به صندلیی برسد که همه از آن انتظار دارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: با توجه به اینکه محرم نویدکیا تفکرات مثبتی را نسبت به مسائل تاکتیکی و فوتبال جهانی دارد تیم نیز به آن سمت و سو حرکت می نماید. امیدواریم 3 امتیاز ملاقات فردا را کسب کنیم و احساس خوبی نسبت به شرایطی تیم داریم و فصل برای سپاهان از فردا شروع می گردد تا قدم های عظیمی برداریم تا این تیم را به صندلی خوب خود برسانیم.

مرزبان درباره اشتباهات خط دفاعی سپاهان در ملاقاتهای گذشته اعلام کرد: تنها تغییری که در خط دفاعی داشتیم اضافه شدن گولسیانی است. این بازیکن شخصیت عظیمی دارد و نقش لیدر تیم را ایفا می نماید. در مسابقات لیگ ضربات ایستگاهی نقش عظیمی را ایفا می نمایند و تیم ها به خوبی روی آن کار می نمایند. در تیم ما نیز ضربات ایستگاهی نقش معین نماینده ای دارند و در این زمینه آنالیز های فراوانی را بر روی گل هایی که از روی ضربات ایستگاهی خوردیم انجام داده ایم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را در این زمینه انجام دادیم و سازماندهی جدید تیم این یاری را به ما می نماید که در این زمینه آسیب نخوریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومان سپاهان در ملاقات فردا گفت: مهدی کیانی را به دلیل مشکل عضلانی در اختیار نداریم. خلعتبری را نیز در لیست داریم و این که آیا این بازیکن در ملاقات فردا حضور خواهد داشت یا خیر در جلسه فنی امشب معین خواهد شد.

مرزبان در پاسخ به این سوال که کادر فنی سپاهان اولتیماتومی از سوی باشگاه دریافت نموده یا خیر، گفت: شرایط مربیگری به گونه ای است که در یک فرایند ای درازمدت طی می گردد. این تیم سالیان سال است که بدون ثبات بوده و نتایجی که بایستی برای قهرمانی کسب می نموده با فاصله بسیار زیادی همراه بوده است.

وی توضیح داد: تغییرات عمده ای در این تیم صورت گرفته و مدیریت جدیدی در این باشگاه وارد شده است که شخصیت و عملکرد مثبتی در گذشته داشته اند و با ورود کادر فنی جدید باید مسائل را به سمتی پیش ببریم که پیروزیت آمیز باشد. پیروزیت ما ضمانت این مسئله را می نماید که طرفداران از ما راضی باشند. مدیر عامل، هیئت مدیره و کادر فنی جدید برای این که تفکرات خود را اجرا نمایند به زمان احتیاج دارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره مهاجمان سرعتی تیم نساجی گفت: تیم ما به گونه ای نیست که تنها یک قائده در حملات خود داشته باشد و مربیان تیم سعی می نمایند از همه راه هایی که می توان به دروازه حریف رسید استفاده نمایند. استفاده از ضربات ایستگاهی، اضافه شدن از کناره ها و توپ های پشت مدافعان از برنامه های مختلف یک تیم در یک مسابقه است و کارهای ترکیبی نیز در دستور کار قرار گرفته است و ما به همه مسائل مطلع هستیم.

مرزبان گفت: دیدگاه مثبتی بر فرایند ملاقاتها داریم و تیم فوتبال خوبی بازی می نماید و سعی می نماید با بازی های ترکیبی به دروازه حریف نزدیک گردد. تنها ایرادی که در تیم خود می بینیم عدم استفاده از موقعیت های گلی است که آن ها را ایجاد می کنیم. در ملاقات مقابل سایپا در مدت 20 دقیقه یک گل زدیم و 3 گل دیگر نیز باید به ثمر می رساندیم. از فرایند استفاده از شانس های گل زنی ناراضی هستیم اما از فرم بازی و فرایند رو به جلو تیم راضی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کی روش استنلی بازی خواهد رسید یا خیر، گفت: کی روش دچار مصدومیتی شده بود که شرایط برای استفاده از وی فراهم نبود و هفته ها و روزها درگیر مسائل مصدومیتش بود. در خط حمله شانس های متعدد گلزنی را از دست دادیم و در خط دفاع نیز با وجود توانمندی بسیار خوب، گل های متعددی از روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم و این مسئله به عدم ثبات در یارگیری مربوط می گردد که در این 2 مشکل عدم تمرکز حرف نخست را می زند.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره از دست رفتن امتیازهای خانگی سپاهان توضیح داد: زمانی که در چند سال گذشته به سپاهان آمدیم، تیم نتایج خوبی را کسب ننموده بود و دارای مسائل درونی بود. پس از اضافه شدن مربیان جدید نیز نتایج متفاوتی را رقم زدیم اما مهم این بود که در انتها فصل قهرمان شدیم و این مسئله بسیار مهم است که روابط درون گروهی، راستا حرکت و ارتباط بین بازیکنان را به خوبی درک کنیم. بایستی یک پیوند خاص میان بازیکنان و کادر فنی باشد و همانطور که اشاره کردم فصل را از فردا شروع می کنیم. چیزی را از دست ندادیم و این طور نیست که منتظر از دست دادن امتیاز سایر تیم ها باشیم.

مرزبان ادامه داد: بازیکنان باید راه خود را طی نمایند و باید این تفکر را داشته باشند که نماینده یک مکتب عظیم و پیروز هستند و برای آن از جان مایه بگذارند. از طرفداران بسیار خوبمان تشکر می کنم و جای آن ها همواره در ورزشگاه خالی است. این که تماشاگران در ورزشگاه ها نباشند بسیار دردناک است و امیدوارم هر چه زودتر طرفداران را در ورزشگاه داشته باشیم.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 870

به "مرزبان: فصل برای سپاهان از فردا شروع می&zwnjشود، کادر فنی جدید احتیاج به زمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: فصل برای سپاهان از فردا شروع می&zwnjشود، کادر فنی جدید احتیاج به زمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید