آغاز اردوی تیم ملی از سوم خرداد ، ایران بدون بازی تدارکاتی مقابل عراق و سوریه

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می گوید اردوی این تیم با حضور بازیکنان داخلی از سوم شهریور آغاز می شود.

آغاز اردوی تیم ملی از سوم خرداد ، ایران بدون بازی تدارکاتی مقابل عراق و سوریه

به گزارش خبرنگاران، مجتبی خورشیدی درباره این جلسه گفت: این نشست با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، دراگان اسکوچیچ و بنده برگزار شد و در خصوص مسائل مختلف بحث و مصاحبه شد. سرمربی تیم ملی در ابتدا در خصوص موارد و مشکلاتی که در راستا تیم ملی تا پایان مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر وجود دارد، توضیحاتی را ارائه کرد و رییس فدراسیون با اعلام حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم ملی، این اطمینان را به کادر فنی دادند که تمام برنامه ها و اردوهای در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی شامل امکانات لجستیکی، اردویی، بازی های محبت آمیز برای حضور قدرتمند ملی پوشان در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، طبق زمان بندی اجرا خواهد شد.

وی درباره دستیاران ایرانی و خارجی تیم ملی گفت: مواردی هم در رابطه با بحث دستیاران ایرانی و خارجی اسکوچیچ مطرح شد و رییس فدراسیون دستور دادند قراردادها این عزیزان سریع تر منعقد شود.

سرپرست تیم ملی با اشاره به برنامه و اردوهای آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار برابر سوریه گفت: از سوم شهریورماه مینی کمپی را با حضور بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر فوتبال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع خواهیم کرد و یک بازی درون اردویی در تاریخ 8 شهریورماه طبق برنامه انجام خواهیم داد.

وی افزود: از 8 شهریورماه که اردوی اصلی ما پیش از دیدار برابر سوریه است، شروع می شود و لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. با توجه به این که هنوز بحث میزبانی و این که مسابقات به صورت رفت و برگشت یا متمرکز برگزار می شود را کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام نکرده است، ممکن است تغییراتی در برنامه اردویی پیش از بازی برابر سوریه که 11 شهریورماه است، داشته باشیم.

خورشیدی در پایان خاطر نشان کرد: برای تماشای بازی فینال جام حذفی به همراه اسکوچیچ و وحید هاشمیان یکشنبه 17 مردادماه به اصفهان می رویم. همچنین مقرر شد جلسه ای را با حضور حیدر بهاروند و سهیل مهدی برگزار کنیم و در خصوص برنامه اردوی و مسابقات تیم ملی و لیگ برتر با یکدیگر به تعامل برسیم تا لیگ برتر با کم ترین تعطیلی به اهداف خود برسد. پیش از اردوی تیم ملی نشستی را هم با کادر پزشکی تیم ملی در خصوص مصدومیت ها و پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1249

به "آغاز اردوی تیم ملی از سوم خرداد ، ایران بدون بازی تدارکاتی مقابل عراق و سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اردوی تیم ملی از سوم خرداد ، ایران بدون بازی تدارکاتی مقابل عراق و سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید