مشاهده اختیاری لایک در اینستاگرام

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران : اینستاگرام ماه گذشته به طور تصادفی لایکهای شمار زیادی از کاربران را پنهان کرد که باعث واکنش شدید شد.

مشاهده اختیاری لایک در اینستاگرام

به گزارش به نقل از ایسنا، اینستاگرام در یک آزمایش جهانی که از روز چهارشنبه شروع شد، به کاربران امکان می دهد مشاهده شمارشگر لایک پستهای خود یا کاربران دیگر را به اختیار خود مخفی نمایند.

این سایت اشتراک گذاری عکس که متعلق به شرکت فیس بوک است، خاطرنشان کرد آزمایش اخیر پس از مشاهده واکنشهای گوناگون به آزمایشهای مربوط به حذف لایکها که معیاری برای سنجش محبوبیت هستند، انجام می گردد.

سخنگوی اینستاگرام در بیانیه ای خاطرنشان کرد در سال 2019 ما پنهان کردن شمارشگر لایک را برای گروه کوچکی از کاربران شروع کردیم تا دریابیم آیا این اقدام باعث فشار روانی کمتر در زمان ارسال پست در اینستاگرام می گردد. بعضی از کاربران این اقدام را مفید یافتند اما بعضی دیگر خواستار مشاهده شمارشگر لایک بودند تا بتوانند ببینند چه پستهایی محبوب هستند.

سخنگوی اینستاگرام در واکنش به درخواست کاربران برای کنترلهای بیشتر در مورد چگونگی تعامل با محتوا در این پلتفرم، گفت: فیس بوک هم در حال آزمایش تجربه مشابهی است که در هفته های آینده به اجرا گذاشته می گردد. فیس بوک پیش از این مخفی کردن لایک در پستهای دیگران در استرالیا را آزمایش نموده بود.

اینستاگرام ماه گذشته به طور تصادفی لایکهای شمار زیادی از کاربران را پنهان کرد که باعث واکنش شدید شد. بعضی از کاربران چنین اقدامی را گام مهمی برای سلامت روان کاربران می دانند در حالی که بعضی دیگر بر این باورند که چنین اقدامی برای تولیدنمایندگان محتوا که با برندها همکاری می نمایند، فاجعه است.

بر اساس گزارش رویترز، کاربران در تست اینستاگرام می توانند به طور خصوصی شمارش لایک خود را مشاهده نمایند. این آزمایش درصد کمی از کاربران جهانی اینستاگرام را دربرمی گیرد اما این شرکت به شمار دقیق آنها اشاره ننموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1092

به "مشاهده اختیاری لایک در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده اختیاری لایک در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید