معنی برچسب روی میوه ها چیست؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، برچسب های روی میوه ها خبر از رازهایی می دهند که شما را شوکه می نمایند.

معنی برچسب روی میوه ها چیست؟

تابه حال به برچسب روی میوه دقت نموده اید و اینکه معنی آن ها چیست و علت چسباندن آن ها به میوه ها چیست؟ در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا خواهیم گفت که برچسب روی میوه ها به چه معنی هستند؟ پس تا سرانجام با ما همراه باشید.

برچسب روی میوه به چه معناست؟

بی شک با خرید انواع میوه متوجه برچسب های روی میوه های مختلف شده اید. بسیاری از ما ایرانی ها فکر می کنیم نشانه خارجی بودن این میوه هاست! اما در این بخش با حقیقت جالب معنی شماره و برچسب ها روی میوه ها آشنا می شوید، لذت ببرید و اطلاعات خود را بیشتر کنید.

کدهای 4 رقمی با نشان هشتگ#

این اعداد که در تصویر مشاهده می کنید plus نام دارد و نشان دهنده این هستند که میوه موردنظر ارگانیک، گلخانه ای یا اصلاح شده است. آیا برای پرورش آن ها از کود شیمیایی، سم و کشنده قارچ و علف استفاده شده است یا نه.

کدهای 5 رقمی روی میوه

میوه هایی که کد 5 رقمی دارند که در تصویر نمونه ای از آن را مشاهده می کنید و عدد آن با 9 آغاز می گردد نشان دهنده این است که به شکل سنتی کاشته و برداشت می گردد و در پرورش آن ها از کود و آفت کش استفاده نشده است. این میوه ها برترین نوع برای خوردن هستند.

کدهای 5 رقمی با آغاز عدد 8

برچسبی که در این تصویر می بینید عدد 5 رقمی است که با عدد 8 آغاز می گردد؛ یعنی این میوه از نظر ژنتیکی اصلاح شده است! پس توصیه می گردد از خرید میوه هایی که با این عدد آغاز می شوند جدا خودداری کنید.

کدهای 4 رقمی با آغاز 3 و 4

برچسب میوه با عدد 4 رقمی که با عدد 3 و 4 آغاز می گردد به این معنی است که برای پرورش این میوه از کودهای شیمیایی استفاده شده و اگر فقط عدد 4 قید شده باشد مفهومش این است که برای فراوری محصول از کودهای حیوانی استفاده شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 علت تمام شدن سریع حجم اینترنت را بدانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1684

به "معنی برچسب روی میوه ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معنی برچسب روی میوه ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید