منع تردد پلاک های غیر بومی در محورهای مواصلاتی البرز در تعطیلات عید فطر

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز گفت: تردد پلاک ها غیر بومی در تعطیلات عید فطر در محور ها مواصلاتی استان ممنوع بوده و جریمه ها از پیش مشخص شده اعمال خواهد شد.

منع تردد پلاک های غیر بومی در محورهای مواصلاتی البرز در تعطیلات عید فطر

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 با اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت تردد در تعطیلات پیش رو با هدف تداوم فرایند شیب نزولی بیمار در موج چهارم بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی البرز با اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی از طرف مردم و تأسیسات گردشگر مطرح نمود: کار شناسان مربوطه همواره در قالب گشت ها میدانی در دور ان قرنطینه و ماه مبارک رمضان بر رعایت دستور العمل ها بهداشتی و ارائه خدمات به صورت بیرون بر نظارت دارند.

او در ادامه افزود: بر این اساس از عموم شهفرایندان فهیم البرز نشین در راستا تداوم شیب نزولی بستر ی ها و فوتی ها استان تقاضا می شود از تردد غیر ضرور و حضور در محوطه ها و روستا ها هدف گردشگر خود دار کنند.

محمد گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد ها پذیرایی و اقامتی بر خورد جد انجام خواهد شد که حتی می تواند منجر به پلمب واحد مربوطه شود. لذا به منظور قطع زنجیره انتقال و ایجاد شرایط مطلوب، همکاری همه جانبه مردم و مسئولان را خواستاریم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1150

به "منع تردد پلاک های غیر بومی در محورهای مواصلاتی البرز در تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منع تردد پلاک های غیر بومی در محورهای مواصلاتی البرز در تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید