نسخه نهایی وداع با دو کوهه تحویل انتشارات عصر داستان شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: نسخه نهایی رمان وداع با دو کوهه به قلم صادق کرمیار تحویل انتشارات عصر داستان شد. این اثر پس از اعلام نظر کارشناسان این انتشارات در آینده نزدیک به چاپ می رسد.

نسخه نهایی وداع با دو کوهه تحویل انتشارات عصر داستان شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، نسخه نهایی کتاب وداع با دو کوهه جدیدترین اثر صادق کرمیار تحویل انتشارات عصر داستان شد. این کتاب روایت تاریخی است که از سال 63 آغاز شده و تا انتها جنگ ادامه دارد. اثر در قالب داستان و مبتنی بر واقعیت های تاریخی دوران دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است. در فضای داستانی این کتاب شخصیت هایی مانند اکبر هاشمی رفسنجانی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف هم به صورت مستند حضور دارند.

کرمیار که پیش از این کتاب نامیرا را به چاپ رسانده بود، برای نگارش این اثر یک سال زمان صرف کرده است. علاوه بر این، شش ماه را نیز به تحقیق و پژوهش در خصوص دوکوهه اختصاص داده است.انتشارات عصر داستان وابسته به بنیاد ادبیات داستانی پس از بررسی کارشناسی این اثر مراحل چاپ و انتشار آن را در آینده نزدیک آغاز می کند.

کرمیار تا به امروز مجموعه داستان های جنگ فریاد در خاکستر، مجموعه داستان نوجوانان انتقام در اردوگاه، نامیرا، غنیمت، دشت های سوزان را تألیف کرده است. وی همچنین فیلمنامه اشک کوسه،سجده برآب، جان سخت، دریا در غربت، گارد ساحلی و ویروس 2000 را هم نوشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 498

به "نسخه نهایی وداع با دو کوهه تحویل انتشارات عصر داستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نهایی وداع با دو کوهه تحویل انتشارات عصر داستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید