نیمار: من در PSG می مانم و امیدوارم که ام باپه هم بماند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، هافبک برزیلی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد که ام باپه در این تیم بماند.

نیمار: من در PSG می مانم و امیدوارم که ام باپه هم بماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، نیمار از سال 2017 در پاری سن ژرمن بازی می نماید و از بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان تیم است. نیمار تا آستانه ترک پاری سن ژرمن پیش رفت اما در نهایت در این تیم ماندنی شد.

او درباره شرایط کنونی خود گفت: من در شرایط کنونی واقعا از حضور در پاری سن ژرمن راضی هستم. فکر می کنم که ام باپه هم چنین شرایطی دارد. من و ام باپه رابطه بسیار خوبی با هم داریم و مثل برادر هستیم. ما علاقه زیادی به هم داریم و بدوم شک از بازی کردن در کنار هم راضی هستیم.

نیمار ادامه داد: ام باپه بازیکن بسیار باکیفیتی است. من او را جوان طلایی می نامم چرا که واقعا مثل طلاست. او قلب بزرگی دارد و همه می دانند که چقدر تاثیر گذار است. او بیرون از استادیوم هم انسان خوب و متفاوتی است. ام باپه همواره می خندد و می داند که چگونه از وقتش لذت ببرد. من و او بسیار به هم شبیه هستیم و باید هم از کنار هم بودن راضی باشیم.

نیمار درباره آینده و خود و ام باپه گفت: من از حضور در پاری سن ژرمن راضی هستم. از زمان آمدنم به اینجا تا به امروز چیزهای زیادی تغییر نموده است. نمی توانم بگویم که چه اتفاقی افتاده اما قطعا چیزهایی تغییر نموده است. فضا برای من بسیار بهتر شده و دوست دارم در تیم بمانم و قراردادم را تمدید کنم. امیدوارم که ام باپه هم بماند.

او درباره شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: اصلا آن شکست را دوست ندارم و خاطره بسیار بدی برای من است. من آن روز بسیار گریه کردم چرا که دوست داشتم با جام به فرانسه برگردیم. متاسفانه آن جام را از دست دادیم اما این شانس را داریم که دوباره به چنین جام بزرگی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 970

به "نیمار: من در PSG می مانم و امیدوارم که ام باپه هم بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: من در PSG می مانم و امیدوارم که ام باپه هم بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید