دشان: عملکردمان بی نقص نبود اما باانگیزه تر از بازی قبل بودیم، تیم مان به یک تلنگر احتیاج داشت

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرمربی تیم ملی فرانسه می گوید عملکرد شاگردانش در شب کسب پیروزی برابر فنلاند بی نقص نبوده اما از آن راضی است.

دشان: عملکردمان بی نقص نبود اما باانگیزه تر از بازی قبل بودیم، تیم مان به یک تلنگر احتیاج داشت

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فرانسه شب گذشته (سه شنبه) در دور ششم بازی های انتخابی جام جهانی 2022 میهمانش فنلاند را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا با 12 امتیاز حاشیه امنیت خود در صد جدول را به 7 امتیاز افزایش دهد. فرانسوی ها که در دو بازی قبلی خود در این مسابقات به ترتیب برابر بوسنی در خانه و پس از آن مقابل اوکراین در خانه حرف به تساوی رضایت داده بودند، این بار با گل های آنتوان گریزمان پیروز به کسب سومین پیروزی شان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 شدند.

دیدیه دشان، سرمربی خروس ها پس از این بازی گفت: بازی ما بی نقص نبود اما انگیزه ای که نشان دادیم بیشتر از بازی های قبلی بود. بعلاوه کیفیت بازی مان نسبت به دو مسابقه قبلی هم بیشتر بود و بازیکنان مان هم با اعتماد به نفس بالاتری کار می کردند. کار گروهی بازیکنان مان واقعاً خوب بود. در مجموع می توانم بگویم، نمایشی که در این بازی ارائه کردیم، به آنچه که از یک تیم در حد و میزان تیم ملی کشورما انتظار می رود، نزدیک تر بود. بعد از دو تساوی متوالی، کسب نتیجه در این بازی بسیار مهم بود و کنترل گروه برای صعود هنوز در دستان ماست.

دشان درباره زننده دو گل فرانسه هم گفت: گریزمان کارش را به خوبی انجام داد. در این بازی او در پستی که ترجیح می دهد بازی کرد. در دو بازی قبلی همکاری او و کریم بنزما می توانست بهتر باشد و در این بازی عالی بود. آنها دو بازیکنی هستند که درک مشترکی از فوتبال دارند. آن تعادلی که می خواستیم را پیدا کردیم. ما کاری که می بایست را انجام دادیم. 10 موقعیت گلزنی داشتیم که آنتوان دو تای آن را گل کرد و کریم هم می توانست گلزنی کند. این پیروزی برای بازیکنان ما که از کسب نتایج ضعیف اخیر کام شان تلخ بود لازم بود. تیم ما روی کاغذ کیفیت لازم برای کسب پیروزی را دارد و فکر می کنم که فقط یک تلنگر لازم داشت که به خودش بیاید. شاید ما می توانستیم بازی های قبلی را هم برای خودمان آسان تر کنیم اما امشب دیگر لازم بود که این کار را انجام دهیم. در خصوص سیستم بازی هم باید بگویم که من هم همچنان باید سبک بازی بلژیک (حریف بعدی فرانسه در لیگ ملت های اروپا در ماه اکتبر) را آنالیز کنم اما فکر می کنم که استفاده از خط حمله سه نفره کار هر حریفی را سخت کند.

فرانسه و بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1282

به "دشان: عملکردمان بی نقص نبود اما باانگیزه تر از بازی قبل بودیم، تیم مان به یک تلنگر احتیاج داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: عملکردمان بی نقص نبود اما باانگیزه تر از بازی قبل بودیم، تیم مان به یک تلنگر احتیاج داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید