پخش زنده مراسم WWDC 2024 اپل

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فردا انتظارات به سر می رسد و اپل در رویداد جهانی توسعه دهندگان موسوم به WWDC، از دستاورهای نرم افزاری خود رونمایی خواهد نمود. به رسم همواره، پخش زنده مراسم WWDC 2024 اپل را می توانید از وبسایت و اینستاگرام خبرنگاران دیدن کنید که از ساعت 20:00 روز دوشنبه 21 خرداد ماه شروع می گردد. لازم به ذکر است سال جاری خبرنگاران مگ این مراسم را در فروشگاه حضوری خبرنگاران پوشش خواهد داد.

پخش زنده مراسم WWDC 2024 اپل

از سال 2020، این رویداد عمدتا به صورت آنلاین برگزار می گردد و سال جاری هم همین رویه تکرار خواهد شد. در مراسم WWDC 2024 اپل نسل تازه سیستم عامل های این شرکت رسما معرفی می شوند که سال جاری قرار است هوش مصنوعی نقش مهمی برای این سیستم عامل ها ایفا نماید.

بر اساس گزارش های منتشر شده، iOS 18 امکانات تازه زیادی بر مبنای هوش مصنوعی دریافت نموده که تجربه کاربری را به طور قابل توجهی می توانند بهتر نمایند. البته از نظر ظاهری و طراحی رابط کاربری، قرار نیست با تغییرات بزرگ و گسترده ای روبرو شویم. از سوی دیگر، قرار است بعد از سال ها دستیار صوتی سیری به لطف هوش مصنوعی بسیار بهتر گردد و به جای پاسخ دادن به سوالات به صورت یک به یک، با کاربران مکالمه کند. ظاهرا اپل برای بهتر شدن سیری با شرکت OpenAI (سازنده chatGPT) قرارداد همکاری امضا نموده که در این رویداد، خبر این همکاری رسما اعلام خواهد شد.

در کنار سیستم عامل های همیشگی، سال جاری اپل از نسل دوم سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی خود موسوم به visionOS هم رونمایی خواهد نمود. باید خاطرنشان کنیم برخلاف سال های گذشته که اپل معمولا حداقل یک محصول سخت افزاری تازه هم در رویداد WWDC رونمایی می کرد، سال جاری تمام گزارش ها حاکی از آن است که مراسم WWDC 2024 اپل صرفا نرم افزاری خواهد بود و قرار نیست محصول خاصی معرفی گردد.

برای تماشای پخش زنده مراسم WWDC 2024 اپل که به میزبانی و اجرای علیرضا افشار با حضور شهروز چرکچی و محمد یوسفی زاده برگزار می گردد، می توانید به همین صفحه و بعلاوه به اینستاگرام خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1403 بروزرسانی: 20 خرداد 1403 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1810

به "پخش زنده مراسم WWDC 2024 اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم WWDC 2024 اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید