پرداخت وام به 5 هزار راننده تاکسی اینترنتی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرعامل سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ از پرداخت وام 20 میلیون ریالی با بهره صفر درصد به 5 هزار راننده اطلاع داد.

پرداخت وام به 5 هزار راننده تاکسی اینترنتی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مدیرعامل سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ از پرداخت وام 20 میلیون ریالی با بهره صفر درصد به 5هزار راننده اطلاع داد.

پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت وآمد های شهری، تاکسی های اینترنتی یکی از کسب وکار هایی بودند که با رکود اقتصادی روبرو شدند. از همین رو شرکت اسنپ در نظر دارد به 5هزار نفر از رانندگانی که پیش از شیوع کرونا به طور تمام وقت در این سامانه فعال بودند وام 20میلیون ریالی با بهره صفر درصد اعطا کند.

ژوبین علاقبند درباره هدف از تخصیص این وام حمایتی در تبادل نظر با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: بدون شک پرهیز از رفت وآمد های غیرضروری یکی از اصلی ترین راه چاره های مقابله با شیوع ویروس کروناست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از رانندگان فعال خود که این روز ها معیشتشان به واسطه فعالیت کمتر آسیب دیده است حمایت کنیم.

وام 50میلیون برای حمایت از رانندگان مبتلا به کرونا

مدیرعامل اسنپ، تخصیص وام قرض الحسنه را قدم اول این سامانه در حمایت از همراهان همیشگی اش می داند و عنوان می نماید که به زودی جزئیات طرح حمایتی در قالب وام 50میلیون ریالی ویژه رانندگانی که در جهت خدمت رسانی خود به ویروس کرونا مبتلا شده اند نیز اعلام می گردد.

این طرح به نحوی خواهد بود که افراد بتوانند بدون دغدغه اقتصادی دوران نقاهت خود را سپری و هزینه های جاری شان را در دوران قرنطینه تامین نمایند. رانندگان اسنپ می توانند به وسیله باشگاه رانندگان اسنپ جزئیات این دو وام را پیگیری نمایند.

جزئیات وام قرض الحسنه ویژه رانندگان فعال

روابط عمومی این تاکسی اینترنتی نیز گفت: وام 20میلیون ریالی این سامانه برای حمایت از رانندگان فعالش با اقساط 10 ماهه خواهد بود. برای تسهیل دریافت این وام شرایط ویژه ای در نظر گرفته و متقاضیان بدون احتیاج به ضامن می توانند وام خود را دریافت نمایند.

ملاک انتخاب افراد برای دریافت این وام میزان فعالیت آن ها در 6ماه گذشته خواهد بود و 5هزار نفر واجدین شرایط از بین رانندگان فعال این ناوگان انتخاب می شوند. همچنین به منظور به حداقل رساندن رفت وآمد ها برای اخذ این وام سازوکار ویژه ای در نظر بگیرد که جزئیات آن به وسیله باشگاه رانندگان اسنپ اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 465

به "پرداخت وام به 5 هزار راننده تاکسی اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام به 5 هزار راننده تاکسی اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید