پرداخت 290 میلیون ریال تسهیلات به هر واحد مسکونی زلزله زده در دشتی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: معاون امور عمرانی استاندار بوشهرگفت: برای بازسازی منازل مسکونی زلزله زده شنبه دشتی 290 میلیون ریال درقالب تسهیلات کم بهره و بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

پرداخت 290 میلیون ریال تسهیلات به هر واحد مسکونی زلزله زده در دشتی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شاپور رستمی بعداز ظهر امروز در سالروز زلزله دلخراش شنبه دشتی دربازدید از فرایند بازسازی زلزله دشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، اظهار کرد: دراین حادثه یک هزار و 600 واحد مسکونی تخریب شدند که در مرحله نخست یک هزار و 238 واحد در دستور کار بازسازی نهاده شد.

وی گفت: در اجرای این مرحله ضمن پرداخت 20 میلیون تومان به عنوان وام کم بهره، 4 میلیون تومان به عنوان بلا عوض معیشتی و5 میلیون تومان بلاعوض بازسازی در اختیار هر خانوار خسارت دیده نهاده شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهربا بیان اینکه تا به امروز در بازسازی شهرزلزله زده شنبه 115 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است گفت: این اعتبار دربازسازی تاسیسات زیربنایی، ساخت واحدهای مسکونیَ، عمران شهری ، روستایی طرح های ورزشی در شنبه و روستاهایی که زلزله 20 فروردین سال 92 به آنها خسارت زد شد.

رستمی با بیان اینکه دربازسازی یک هزار و238 واحد مسکونی شهرشنبه و روستاهای همجوار 720 میلیارد ریال درقالب تسهیلات کم بهره، بلاعوض در اختیار آسیب دیدگان نهاده شد اظهار داشت: اکنون کار بازسازی این واحدها به انتها رسیده و 80 درصد آسیب دیدگان در منزل خود اسکان یافته اند.

وی گفت: در مرحله دوم بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده 362 واحد تحت پوشش نهاده شدند که تسهیلات لازم در اختیارآنان نهاده شده است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 379

به "پرداخت 290 میلیون ریال تسهیلات به هر واحد مسکونی زلزله زده در دشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 290 میلیون ریال تسهیلات به هر واحد مسکونی زلزله زده در دشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید