چهارشنبه های داغ سینمایی با گپ فیلم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مسئول واحد هنر های تصویری حوزه هنری استان کرمان از برگزاری سلسله نشست های تبادل نظر و تجربه نگاری سینما، با عنوان گپ فیلم اطلاع داد.

چهارشنبه های داغ سینمایی با گپ فیلم

به گزارش خبرنگار از، محسن مجیدی مسئول واحد هنر های تصویری حوزه هنری استان کرمان گفت: سلسله نشست های گپ فیلم با هدف انتقال تجربیات فیلمسازان و پیشکسوتان سینما به نسل جدید دانشجویان و هنرجویان فعال حوزه سینما در حوزه هنری کرمان برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه برگزاری نشست های گپ فیلم، باعث آشنایی هنرمندان فعال در حوزه سینما با نسل جوان و تعامل آن ها با یکدیگر می گردد، توضیح داد: نخستین جلسه از سلسله نشست های گپ فیلم، چهارشنبه 20 آذر سال جاری برگزار می گردد.

مجیدی بیان داشت: این جلسه با موضوع تیزرسازی، سریال سازی و بازی در آن ها با حضور علیرضا کلانتری و صمد قربان نژاد در سالن هم اندیشی حوزه هنری استان کرمان برگزار می گردد.

او اضافه کرد: قرار است از این به بعد سلسله نشست های گپ فیلم، چهارشنبه ها در حوزه هنری استان کرمان، برگزار گردد.

مسئول واحد هنر های تصویری حوزه هنری استان کرمان اضافه کرد: علاقه مندان شرکت در این نشست، می توانند با شماره تلفن 32262670 تماس حاصل فرمایند یا به حوزه هنری کرمان به نشانی: کرمان، خیابان امام خمینی (ره) کوچه شماره 8 مراجعه نمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 108

به "چهارشنبه های داغ سینمایی با گپ فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه های داغ سینمایی با گپ فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید