چگونه در سفر خارجی نزدیک ترین ATM بیت کوین را پیدا کنیم؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، برای هر فردی که به یک سفر فکر می نماید، تنظیمات سفر می تواند سخت باشد. پرداخت های کریپتو کارنسی می توانند زندگی شما را در این زمینه آسان نمایند، به ویژه با بیت کوین که راهی سریع و مقرون به صرفه برای پرداخت هر چیز است.

چگونه در سفر خارجی نزدیک ترین ATM بیت کوین را پیدا کنیم؟

از روزهای آغازین بیت کوین تغییرات زیادی ایجادشده است و اکنون مکان ها و روش های بیشتری برای صرف پول نقد الکترونیکی وجود دارد. ارزهای دیجیتال هنوز در بسیاری از بخش های اصلی ورود ننموده اند، اما صنعت مسافرت قبلاً اثبات نموده است که نسبت به دارندگان کریپتو کارنسی کاملاً مهمان نواز است.

کریپتو کارنسی یا ارز رمزنگاری شده در صنعت گردشگری چیست؟

یکی از مسائل مهم در این زمینه دسترسی به نزدیک ترین ATM بیت کوین در سفرهاست.

ATM بیت کوین

دستگاه خودپرداز بیت کوین (BATM) کیوسکی است که به شخص اجازه می دهد با استفاده از دستگاه سخنگو فروش اتوماتیک، بیت کوین بخرد، بعضی از این دستگاه ها هم خرید و هم فروش بیت کوین را به صورت نقدی امکان پذیر می نمایند.

کیوسک های خودپرداز بیت کوین دقیقاً همان دستگاه های خودپرداز سنتی نیستند اما به روشی مشابه کار می نمایند، آن ها دستگاه هایی هستند که به اینترنت متصل هستند و امکان قراردادن پول نقد یا کارت اعتباری در ازای معاوضه با بیت کوین را دارند.

برخلاف خودپردازها، این دستگاه ها به یک حساب بانکی متصل نمی شوند و در عوض، مشتری را مستقیماً به صرافی بیت کوین متصل می نمایند تا یک روش محلی و راحت برای خرید حضوری بیت کوین داشته باشد. مکانهای معمول برای خودپردازهای بیت کوین در داخل فروشگاه، رستوران، مرکز خرید یا فرودگاه است.

دریافت و پرداخت پول در سیستم ارز دیجیتال چگونه است؟

نزدیک ترین ATM بیت کوین

ساده ترین راه برای یافتن نزدیک ترین دستگاه خودپرداز بیت کوین استفاده از وب سایت ردیابی است که در ادامه به معرفی سایت های معتبر می پردازیم:

  • Coinatmradar: محبوب ترین گزینه است که امروزه پایگاه داده آن تقریباً 7000 دستگاه گویای کریپتو کارنسی را در سراسر جهان لیست نموده است. این پلت فرم دارای ویژگی های مفید بسیاری است.

به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده یا در دسترس بودن گزینه های خریدوفروش، جستجوی خود را محدود کنید و بر روی یک مقصد خاص از جمله کشور، شهر و مکان تمرکز کنید.

مستقیم ترین راه برای انجام این کار استفاده از نقشه تعاملی این سایت است اما بعلاوه یک ویژگی اختصاصی یافتن خودپرداز بیت کوین در نزدیکی من وجود دارد که گزینه های بیشتری را نیز فراهم می نماید و به شما امکان می دهد بین هشت ارز دیجیتال معروف، ازجمله هسته بیت کوین و بیت کوین نقد را انتخاب کنید

و مکان های خودپرداز را با توجه به ویژگی های خرید یا فروش آن ها انتخاب کنید. بعلاوه می توانید از این صفحه برای جستجوی خودپردازها با استفاده از آدرس بهره ببرید یا به ردیاب اجازه دهید از مکان فعلی شما برای درخواست پیشنهاد ها در منطقه شما، استفاده کند.

این سایت از جستجو به وسیله کشورها و تولیدنمایندگان پشتیبانی می نماید و جزئیات مربوط به هر دستگاه خودپرداز ذکرشده، مانند آدرس دقیق دستگاه، مسیرهای رسیدن به آن، ساعت کار و اطلاعات تماس اپراتور آن را ارائه می دهد.

خودپردازهای بیت کوین به علت دسترسی و هزینه های جاری شان، معمولاً هزینه های معامله را نسبتاً زیاد می گیرند که با این سایت می توانید این اطلاعات را نیز به دست آورید. بعلاوه ارزهای فیات (پول رایج کشورها) نیز در این سایت پشتیبانی شده و جفت ارزها نیز لیست شده است.

وبسایت های دیگر ردیابی بیت کوین

  • Findbitcoinatmcom.au : سایر سایت های یابنده خودپرداز بیت کوین اغلب دستگاه های گویای کریپتو را در یک منطقه خاص ردیابی می نمایند. Findbitcoinatm.com.au یکی از این پلتفرم ها بود که در استرالیا کار می نماید اما وب سایت آن در حال حاضر آفلاین است.
  • Cryptocoinmap.ru: روسی است و ازنظر طراحی مشابه است، اگرچه بسیار ساده تر از Coinatmradar است و به شما امکان می دهد ATM های بیت کوین را روی نقشه Yandex پیدا کنید و آن ها را با مکان ها، تصاویر و سایر جزئیات ازجمله ساعات کار، معاملات پشتیبانی شده و ارزهای دیجیتال موجود در آن ها لیست کنید.
  • بازدید از وب سایت یک اپراتور گزینه دیگری است. به عنوان مثال Coinflip که یک ارائه دهنده پیشرو در ایالات متحده است، به شما امکان می دهد مکان های خودپرداز آن را به صورت آنلاین جستجو کنید.

استفاده از نقشه های گوگل یا سرویس های لیست راهنمای جاری مانند Yelp می تواند نتیجه ای به همراه داشته باشد اما Coinatmradar همچنان برترین منبع جهانی در حال حاضر است.

بنابراین در هنگام سفر به هرکجای جهان با خیالی آسوده می توانید نزدیک ترین ATM بیت کوین را با استفاده از سایت های معتبر، همراه با مشخصات آن ها، پیدا کنید و از سفر خود لذت ببرید.

منبع: ژیوار
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1533

به "چگونه در سفر خارجی نزدیک ترین ATM بیت کوین را پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در سفر خارجی نزدیک ترین ATM بیت کوین را پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید