چین: آمریکا به امپراطور هکرها تبدیل شده است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، جنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی بیان کرد که آمریکا به بزرگترین جاسوس در فضای سایبری و امپراطور هکرها تبدیل شده است.

چین: آمریکا به امپراطور هکرها تبدیل شده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص تأکید کرد: واشنگتن در حالی کشورهای دیگر را متهم به جاسوسی از خود می نماید که خود امپراتور هکرها در دنیا است.

وی در ادامه اضافه نمود: آمریکا سرقت های سایبری را در مقیاس بزرگ، سازمان یافته و به طور غیرمجاز انجام می دهد و از دولت ها، نهادها و افراد خارجی جاسوسی می کند و این واقعیتی است که از پیش برای همه شناخته شده است. اقدامات جاسوسی آمریکا که نقض قوانین بین المللی بوده و اعتماد میان آمریکا و دیگر کشورها را زیر سوال می برد، توسط افشاگرانی همانند ادوارد اسنودن و ویکی لیکس برملا شده است.

لازم به ذکر است، آمریکا در کوشش است تا با اِعمال فشار بر سایر کشورهای دنیا، از فعالیت های شرکت های گوناگون چینی در دنیا به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 192

به "چین: آمریکا به امپراطور هکرها تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آمریکا به امپراطور هکرها تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید