کسب چندین مدال طلا در مسابقات چین تایپه دور از دسترس نیست

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان با اشاره به آمادگی دو و میدانی کاران کشورمان گفت: کسب چند مدال طلا توسط دو و میدانی کاران تیم ملی در مسابقات آسیایی چین تایپه دور از دسترس نیست.

کسب چندین مدال طلا در مسابقات چین تایپه دور از دسترس نیست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران ازاردبیل، روشن قیاسی ظهر امروز در حاشیه اردوی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: مسابقات آسیایی دو و میدانی ناشنوایان چین تایپه از مسابقات بسیار حساس آسیایی به شمار می رود که اوایل مهر ماه به میزبانی چین تایپه برگزار می گردد.

وی توضیح داد: تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان در تمرینات فشرده ای که در اردوهای خود انجام داده است به آمادگی کاملی دست یافته و در کوشش هستیم در مسابقات آسیایی چین عناوین برتر را کسب کنیم و با پشتکار ورزشکاران دو و میدانی کار این امر دور از انتظار نیست.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان اعلام کرد: شرایط رکوردگیری ورزشکاران دو و میدانی تیم ملی بسیار ایده آل است و با رکوردهایی که ورزشکاران دو و میدانی کار در اردبیل زده اند انتظار می رود در مسابقات آسیایی چین تایپه چند مدال رنگی را کسب کنیم و پرچم مقدس کشورمان را در بازی های آسیایی چین تایپه به اهتزاز درآوریم.

قیاسی با اشاره به اینکه تیم ملی دو میدانی ناشنوایان دو اردو در کشورمان برپا نموده است، گفت: هم اکنون این تیم در اردبیل اردو زده و اردوی اردبیل فرصتی بسیار مناسب برای آماده سازی ورزشکاران دو و میدانی است تا بتوانند در مسابقات آسیایی چین تایپه خوش بدرخشند و با دستی پر به میهن اسلامی برگردند.

وی اضافه نمود: استقبال طرفداران اردبیلی از ورزشکاران ناشنوای دو و میدانی کار تیم ملی بسیار خوب بوده و با استقبال هوادارن اردبیلی دو و میدانی کاران کشورمان روحیه دوچندانی گرفته اند و انتظار می رود با این روحیه بالا ورزشکاران تیم ملی به مقام بهتری در مسابقات آسیایی دست یابند.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان با اشاره به اینکه تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان حریفان قدری در مسابقات آسیایی چین تایپه دارد، گفت: امیدواریم با کوشش ورزشکاران دو ومیدانی کار این تیم ها را در مسابقات آسیایی شکست داده و برای کشورمان افتخار کسب کنیم.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 104

به "کسب چندین مدال طلا در مسابقات چین تایپه دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب چندین مدال طلا در مسابقات چین تایپه دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید