ترکیب ملی پوشان تکواندو ایران اعلام شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی صبح امروز (سه شنبه) برگزار و ترکیب این تیم برای حضور در جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا مشخص شد.

ترکیب ملی پوشان تکواندو ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی صبح امروز (سه شنبه) با مبارزات 16 تکواندوکار حاضر در اردو پیگیری و در نهایت 7 هوگوپوش توانستند جواز حضور در تیم را به منظور شرکت در نخستین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی - منطقه آسیا (G2) را کسب کنند.

با اعلام فریبرز عسکری سرمربی این تیم مهدی اسحاقی (وزن 54- کیلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن 58- کیلوگرم)، آریان محمدی (وزن 63- کیلوگرم)، سالار وحیدی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن 80- کیلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم) به اردو راه پیدا کردند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می باشد.

فریبرز عسکری با اشاره به حضور در این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه در مسابقات هنرهای رزمی تیم های قدرتمندی همچون کره جنوبی، چین، تایوان و... شرکت می کنند و این رویداد از سطح فنی بالایی برخوردار است؛ تصمیم گرفتیم در جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا شرکت کنیم و مبارزات بچه ها در این مسابقات قطعا شرایط خوبی را برای آمادگی بیشتر آنها فراهم می کند.

وی اینطور ادامه داد: برای اعلام ترکیب تیم هنرهای رزمی هنوز فرصت داریم و این ترکیب تنها برای این رویداد است و ممکن است پس از آن تغییراتی داشته باشیم.

گفتنی است؛ نخستین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G2) از 20 مردادماه به مدت 3 روز در ازبکستان برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 274

به "ترکیب ملی پوشان تکواندو ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب ملی پوشان تکواندو ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید