کانگ: ایران در توسعه تکواندو دنیا نقش پررنگی داشته است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، سید حمید سجادی در این ملاقات گفت: استاد کانگ را به عنوان یک ایرانی می شناسیم، خاطرات خوبی از ایشان در ایران داریم چون زحمات زیادی برای تکواندوی ایران کشیدند.

کانگ: ایران در توسعه تکواندو دنیا نقش پررنگی داشته است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همکاری خوب دو کشور ایران و کره جنوبی در ورزش اعلام نمود: با توجه به همکاری های خوبی که دو کشور با یکدیگر دارند پیشنهاد می کنیم یک جلسه با فدراسیون آسیایی ورزش زورخانه ای که در کره جنوبی است داشته باشیم. همانطور که در تکواندو دو کشور ایران و کره همکاری های خوبی دارند در ورزش زورخانه ای نیز دو کشور می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.

در ادامه شین چال کانگ استاد بزرگ تکواندو اظهار کرد: در دنیا 211 کشور عضو فدراسیون دنیای تکواندو هستند و ایران یکی از کشورهایی است که در توسعه تکواندو نقش بزرگی دارد. آقای پولادگر زحمات زیادی برای تکواندو کشیدند و یک الگو خوب برای تکواندوی دنیا و فدراسیون ایران است و حالا با حضور هادی ساعی نیز که خودش از قهرمانان بزرگ است بازهم شاهد موفقیت این رشته در ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنیم به مناسبت سالگرد روابط ایران و کره جنوبی، بازی محبت آمیز بین تکواندوکاران دو کشور برگزار گردد.

کی سوک لی رییس اتحادیه تکواندو آسیا نیز در این جلسه گفت: حضور هادی ساعی در فدراسیون و آقای پولادگر در وزارت ورزش و جوانان باعث می گردد که این رشته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

در این ملاقات سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی و دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1540

به "کانگ: ایران در توسعه تکواندو دنیا نقش پررنگی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانگ: ایران در توسعه تکواندو دنیا نقش پررنگی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید