کمپینگ گردشگری گناوه افتتاح شد، بهره برداری از 5 طرح بندری

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، استاندار بوشهر عصر سه شنبه در آئین افتتاح کمپینگ گردشگری گناوه گفت: توسعه گردشگری در استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار است و در این راستا طرح های مختلفی را اجرا خواهیم کرد.

کمپینگ گردشگری گناوه افتتاح شد، بهره برداری از 5 طرح بندری

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مصطفی سالاری ایجاد کمپینگ گردشگری در گناوه را به عنوان یکی از طرح های مهم توصیف کرد و ادامه داد: گناوه یکی از نقاط گردش پذیر استان بوشهر است و توسعه زیرساخت های گردشگری به ویژه اقامتگاه ها در این شهرستان لازم است.

وی وجود بازار و همچنین ظرفیت های ساحلی را به عنوان یکی از ظرفیت های مهم گناوه عنوان نمود و اضافه نمود: توسعه زیرساخت های گردشگری علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای گردشگران، در توسعه مالی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی نیز نقش مهمی خواهد داشت.

سرمایه گذاری 17 میلیارد تومانی ساخت اقامتگاه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز در این آئین گفت: اقامتگاه گردشگری بندر گناوه در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع ساخته شده است.

محمدابراهیم فروزانی به سرمایه گذاری 17 میلیارد تومانی برای ساخت این اقامتگاه اشاره نمود و ادامه داد: اقامتگاه گردشگری بندر گناوه دارای ظرفیت یک هزار و 600 نفر است.

افتتاح 5 طرح بندری در گناوه

استاندار بوشهر در آئین افتتاح طرح های بندری گناوه نیز گفت: سال جاری شاهد افزایش 42 درصدی تعداد پروژه های افتتاحی در هفته دولت هستیم و 409 پروژه در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

مصطفی سالاری در ادامه به ظرفیت بالای شهرستان گناوه در بازرگانی و گردشگری اشاره نمود و ادامه داد: باید زیرساخت های مناسب برای توسعه تجارت در بندر گناوه ایجاد گردد.

وی به نقش بسیار مهم بازار گناوه در ایجاد اشتغال اشاره نمود و اضافه نمود: بخش قابل توجهی از تجارت در گناوه به وسیله مبادلات بندری انجام می گردد که توسعه زیرساخت های بندری در بهبود اشتغال و تجارت نقش مهمی خواهد داشت.

استاندار بوشهر در ادامه از توسعه بندر ریگ و لایروبی خور این بندر اطلاع داد و اضافه نمود: توسعه بندرها استان به عنوان یکی از برنامه های مهم در دستور کار است.

شروع عملیات 2 پروژه بندری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح های بندری گناوه با اشاره به اعتبار 194 میلیارد ریالی برای افتتاح و کلنگ زنی هفت پروژه بندری در گناوه، گفت: بندر گناوه یکی از مهم ترین بندرهای استان بوشهر است.

محمد راستاد از هزینه 20 میلیارد ریالی برای ساخت پروژه سیستم ثابت اطفای حریق اطلاع داد و اضافه نمود: ساختمان آتش نشانی با شش میلیارد ریال، کامیون آتش نشانی با سرمایه گذاری 9 میلیارد ریال، یک فروند لایروب مکنده تیغه ای با 60 میلیارد ریال و افتتاح اقامتگاه ملوانان با اعتبار 65 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی امروز است.

وی به شروع عملیات اجرای لایروبی نگه داری کانال دسترسی با اعتبار 12 میلیارد ریال اشاره نمود و اضافه نمود: سیستم های حفاظت الکترونیکی نیز از دیگر طرح هایی است که امروز عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

افتتاح 48 پروژه در گناوه

استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان گناوه در جمع خبرنگاران گفت: توسعه زیرساخت های راه شهرستان گناوه یکی از مهم ترین برنامه های ما است که چند طرح مهم در این شهرستان اجرا می گردد.

مصطفی سالاری ادامه داد: یکی از پروژه های مهمی که با سرعت بالایی در حال اجرا است، ساخت و تکمیل باند دوم محور گناوه - دیلم است که سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تکمیل محور گناوه به برازجان را به عنوان یکی دیگر از طرح های مهم و از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر عنوان نمود و اضافه نمود: ساخت جاده بندر ریگ به گناوه نیز نقش مهمی در کاهش فاصله این دو شهر خواهد داشت.

استاندار بوشهر به افتتاح 48 پروژه عمرانی در شهرستان گناوه طی هفته دولت اشاره نمود و گفت: برنامه های مهمی برای توسعه ورزش در استان داریم و طرح های خوبی نیز در گناوه اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 175

به "کمپینگ گردشگری گناوه افتتاح شد، بهره برداری از 5 طرح بندری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپینگ گردشگری گناوه افتتاح شد، بهره برداری از 5 طرح بندری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید