کیا استونیک؛ کراس اوور کوچک کره ای که کمتر می شناسیم!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، کیا استونیک در کلاس کراس اوور ساب کامپکت سگمنت بی قرار می گیرد.

کیا استونیک؛ کراس اوور کوچک کره ای که کمتر می شناسیم!

استونیک خودرویی است که به وسیله کیا از سال 2017 تا کنون فراوری می گردد. در بازار چین این کراس اوور با نام کیا کی اکس 1 عرضه می گردد. کیا استونیک سابقه مونتاژ در کراچی پاکستان و بعلاوه کره جنوبی را دارد.

کیا استونیک در کلاس کراس اوور ساب کامپکت سگمنت بی قرار می گیرد.

اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه گردد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، استونیک با تم دو رنگ برای بدنه ارائه خواهد شد که اینجا ترکیب خاکستری با زرد حضور دارد.

هنوز تصاویری از کابین در دسترس نیست، اما از امکانات تایید شده این بخش می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین عقب، نمایشگر لمسی 8 اینچی تنظیمات سیستم تفریح، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، گرم کن صندلی ها، گرم کن فرمان، ورود بدون کلید به همراه ریموت استارت و... اشاره نمود.

برای پیشرانه فقط یک آپشن در نظر گرفته شده که شامل نمونه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ می گردد. خروجی این پیشرانه برابر با 99 اسب بخار است که به وسیله جعبه دنده 6 سرعته دستی به محور جلو انتقال می یابد. ثبت سفارش برای کیا استونیک شروع شده که زمان تحویل نیز سه ماهه اول 2023 عنوان شده است. قیمت پایه از 21600 پوند (حدود 26400 دلار) شروع می گردد.

منبع: فرادید
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1678

به "کیا استونیک؛ کراس اوور کوچک کره ای که کمتر می شناسیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا استونیک؛ کراس اوور کوچک کره ای که کمتر می شناسیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید