کیفیت توپ افتضاح بود، به خاطر همسر و فرزندم در ایران ماندم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، محبتبی میرزاجانپور بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی این تیم مقابل تیم پیکان و پیروزی ورامین در این مسابقه، گفت: بازی پیچیده ای مقابل پیکان داشتیم. ست نخست را خوب شروع کردیم اما در ست دوم نتوانستیم مانند ست اول شروع کنیم. پیکان بسیار خوب سرویس زد و جوانان خوبی در اختیار دارد. آنها خیلی خوب مقابل ما بازی کردند و توانستند بازی را به ست پنجم بکشانند. با استفاده از بازیکنان با تجربه در زمین پیروز شدیم در نهایت پیروز شویم.

کیفیت توپ افتضاح بود، به خاطر همسر و فرزندم در ایران ماندم

بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین درباره فشردگی مسابقات لیگ نیز گفت: در همه جای دنیا زمانی که رقابت های انتخابی المپیک در پیش است فشار رقابت های لیگ را کم می کنند، تعداد تیم ها را کاهش می دهند و طوری برنامه ریزی انجام می دهند تا در هفته یک بازی برگزار و فشار کمتری به تیم ها وارد شود تا بتوانند کنترل مسابقات را در دست گیرند و ملی پوشان تحت فشار قرار نگیرند. متاسفانه امسال دقیقه 90 برنامه ریزی کردند و همه چیز پیچیده است.

وی ادامه داد: روز قبل از بازی مقابل پیکان در سالن تمرین، توپ نداشتیم. نور سالن افتضاح بود. در روز بازی نور سالن را تغییر دادند. قبلا این طور نبود. کیفیت توپ افتضاح بود. انگار به توپ یک کیلویی اسپک می زدیم. باید توپ جدید را از سه روز قبل در اختیار قرار دهند نه روز بازی. این درست نیست.

میرزاجانپور درباره حضورش در لیگ ایران نیز گفت: رقابت ها با بازگشت برخی از لژیونر ها فشرده تر شده است. من نیز به دلیل اینکه فرزندم در راه بود باید در ایران در کنار همسر و فرزندم می ماندم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 33

به "کیفیت توپ افتضاح بود، به خاطر همسر و فرزندم در ایران ماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت توپ افتضاح بود، به خاطر همسر و فرزندم در ایران ماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید