فولاد - الوحدات؛ جدال برای پیروزی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی الوحدات اردن قرار می گیرد.

فولاد - الوحدات؛ جدال برای پیروزی

شاگردان نکونام که در ملاقات نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا آستانه پیروزی برابر السد پیش رفتند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند، در دومین بازی خود باید با تیم الوحدات اردن ملاقات نمایند. الوحداتی که همانند فولادی ها در نخستین بازی خود در این مسابقات مقابل النصر عربستان به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگاران، الوحدات سال گذشته قهرمان لیگ اردن شد و به تازگی نیز قهرمانی سوپرکاپ را به دست آورده است و این عناوین نشان می دهد این تیم اردنی نیز دیگر رقیب سرسخت فولادی ها در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می گردد. البته اگرچه پیش از این نیز بعضی لقب گروه مرگ را به گروه D داده بودند اما فولادی ها خوب می دانند که اگر این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند، راه شان هموار شده و کمی با خیال راحت تر به مراحل بالاتر فکر می نمایند.

فولاد که در ملاقات پلی آف این رقابت ها و اولین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا، با ارائه بازی های جذاب و دیدنی، خود را به عنوان مدعی صعود معرفی نموده است، در حالی به مصاف الوحدات می رود که با نمایش اخیرش مقابل السد، حالا انگیزه اش برای کسب امتیاز در ملاقات با تیم اردنی و بازی های آینده، دوچندان شده است.

همچنین آن چه می تواند بر جذابیت این بازی اضافه کند، شباهت بین فوتبال خوزستان و اردن است؛ از ویژگی های فوتبال اردن و همچنین سوریه این است که فیزیکی و تاکتیکی بازی می نمایند و سبک فوتبال شان به فوتبال خوزستان نزدیک است، به همین دلیل نیز به نظر می رسد این بازی به مراتب از بازی های قبلی فولاد دشوارتر باشد.

در این ملاقات نماینده ایران و اردن که از حیث هوادار در شهرهای خود نیز شباهت بسیاری به هم دارند، برای کسب امتیاز و شادی هواداران خود مطمئنا کوشش زیادی خواهند داشت تا اولین برد در این رقابت ها را به هواداران خود تقدیم نمایند. فولاد در صورتی که الوحدات را شکست دهد، به هشتمین برد آسیایی خود طی دوران حضورش در این رقابت ها دست پیدا می نماید.

فولاد از ساعت 22:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف الوحدات اردن می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1099

به "فولاد - الوحدات؛ جدال برای پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد - الوحدات؛ جدال برای پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید