گلکسی S21 شاید پیش از سرانجام سال 2020 معرفی گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، با توجه به گزارش جدیدی که از طرف یکی از رسانه های کره ای منتشر شده، سامسونگ فراوری گلکسی S21 را به شیوه ای کاملا بی سابقه دنبال می نماید و حتی ممکن است این خانواده تا قبل از سرانجام امسال میلادی معرفی شوند. تعدادی از منابع مطلع فعال در زنجیره تأمین این گوشی ها اعلام نموده اند که فراوری انبوه بسیاری از قطعات کلیدی گلکسی S21 از ماه آینده شروع می گردد که حدود شش هفته زودتر از حد معمول است.

گلکسی S21 شاید پیش از سرانجام سال 2020 معرفی گردد

منطقی ترین دلیل برای شروع زودهنگام فراوری انبوه این قطعات، تغییر تاریخ معرفی خانواده گلکسی S21 است. زیرا از یک طرف مطمئنا سامسونگ نگران کمبود قطعات نیست چون فروش کلی گوشی ها کاهش پیدا نموده و از طرف دیگر مانند هواوی قرار نیست تحریم گردد که به ناچار فرایند انبار کردن قطعات را شروع کند.

طبق این گزارش، احتمالا سامسونگ در پی عملکرد ضعیف پرچم داران 2020 این شرکت در بازار می خواهد هرچه زودتر پرچم داران جدید خود را راهی بازار کند تا بتواند سروصدای زیادی راه بیندازد. چنین استدلالی همچنین درباره گلکسی اس 20 فن ادیشن هم صدق می نماید.

اگر سامسونگ واقعا قصد انجام چنین کاری دارد، باید به مشکل مربوط به تراشه این گوشی ها اشاره کنیم. در حال حاضر هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه فراوری انبوه تراشه اسنپدراگون 875 زودتر از حد معمول شروع شده، وجود ندارد. البته باید خاطرنشان کنیم که مطمئنا نمونه هایی از این تراشه در اختیار شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی قرار گرفته تا بتوانند سخت افزار گوشی های خود را طراحی نمایند.

بنابراین سامسونگ در ماه آخر میلادی یعنی دسامبر (آذر-دی) می تواند گلکسی S21 را معرفی کند و انجام چنین کاری غیرممکن نخواهد بود. با این حال، این شرکت به احتمال زیاد نمی تواند این خانواده گوشی های پرچم دار را زودتر از حد معمول یعنی ماه مارس (اسفند-فروردین) روانه بازار کند. از طرف دیگر بعضی این احتمال را مطرح نموده اند که شاید این گوشی ها فقط از اگزینوس 1000 بهره می برند که هنوز در این رابطه گزارشی منتشر نشده است.

  • هر آنچه درباره سامسونگ گلکسی S21 می دانیم

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 762

به "گلکسی S21 شاید پیش از سرانجام سال 2020 معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 شاید پیش از سرانجام سال 2020 معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید