بازار پانیذ کیش را بیشتر بشناسیم!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بازار پانیذ کیش یکی از صدها انتخاب برتر برای تفریح و همچنین خرید از این جزیره مرجانی است. مراکز خرید متعددی در سطح جزیره فعالیت می کنند و هریک از آنها خدمات منحصر به فردی ارائه کرده و اجناسی با کیفیت و قیمت های متفاوت عرضه می کنند. پانیذ به عنوان بهترین ها شناخته شده و می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده سازد. این مرکز خرید قدیمی، در دو طبقه ساخته شده و فروشگاه های بسیاری را در خود جای داده که هریک مشغول به فروش محصولات متنوعی هستند.

بازار پانیذ کیش را بیشتر بشناسیم!

یکی از اصلی ترین ویژگی های بازار پانیذ کیش که باعث محبوبیت آن در میان گردشگران شده موقعیت جغرافیایی مناسب آن است و میان گشت و گذار خود در اماکن تفریحی و جاذبه های مهم کیش خواهید توانست سری هم به بازار پانیذ بزنید. نگران مقدار قیمت اجناس در بازار نباشید چرا که پانیذ به فروش اجناس باکیفیت و با قیمت های مناسب معروفیت دارد و امکان خرید از آن برای همگان وجود خواهد داشت. در ادامه سفری کوتاه به این مرکز خرید مهم جزیره کیش خواهیم داشت:

بازار پانیذ کیش

کیش جزیره ای مهم در دل آب های نیلگون خلیج فارس است که بسیاری از مردم آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. این جزیره برای مشکل پسندان نیز حرف هایی برای گفتن دارد چرا که هر نوع امکاناتی برای رفاه حال گردشگران در آن فراهم شده است. به دلیل منطقه آزاد بودن کیش، خرید از این جزیره می تواند مناسب باشد و از این رو مراکز خرید متنوعی در آن فعالیت می کنند.

بازار پانیذ یکی از این مراکز است که به دلیل برخورداری از فروشگاه های متنوع توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. این بازار بی شک یکی از بهترین ها در لیست مراکز خرید کیش است و توصیه می کنیم که جتما در سفر به این جزیره با تور کیش یا به صورت شخصی، از آن تماشا کنید. این مرکز خرید تشکیل شده از 183 فروشگاه متنوع است و ساخت آن به سال 1377 می رسد و به همین دلیل بسیاری از کیشوندان نیز با آن آشنا هستند. یکی از ویژگی های بازار پانیذ، شیشه ای بودن آن است به گونه ای که از دور مانند بلوری خواهد درخشید.

فروشگاه های مرکز خرید پانیذ

بی شک اصلی ترین دلیلی که فرد را برای بازدید از این مرکز خرید مجاب می کند تنوع فروشگاه های آن است. گشت و گذار در بازار پانیذ کیش سراسر لذت همراه با خرید انواع اقسام اجناس مختلف خواهد بود. فروشگاه های مرکز خرید پانیذ هرآنچه که در تصورتان دارید را گرد هم آورده اند تا دست خالی از این مرکز خرید بزرگ برنگردید. پوشاک و کیف و کفش اصلی ترین فروشگاه های این بازار را به خود اختصاص داده اند و خواهید توانست اجناس مورد نیاز خود از نظر پوشاک را از این مرکز خرید تهیه کنید.

خرید سوغاتی که یکی از ملزومات سفر است از این مرکز خرید بسیار ساده بوده و با هزینه های پایین امکان خرید بهترین سوغاتی برایتان وجود خواهد داشت. از دیگر فروشگاه های بازار پانیذ می توان به فروشگاه های: زیورآلات، لوازم الکتریکی، موبایل و لپ تاپ، اغذیه فروشی، مکمل های پروتئینی، لوازم ورزشی، عینک، ساعت ودستبند و… اشاره کرد.

قیمت اجناس در بازار پانیذ کیش

یکی از مهمترین مواردی که بی شک فکر همگان را به خود مشغول کرده مقدار قیمت اجناس است. مراکز خرید کیش تمایز قیمت بسیاری نسبت به یکدیگر دارند و به همین دلیل هر فردی خواهد توانست متناسب با وسع اقتصادی خود یکی از آنها را برای گشت و گذار و تهیه اجناس مورد نیاز خود انتخاب کند. بازار پانیذ یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی افراد خواهد بود چرا که هم اجناس لوکس و گران قیمت در آن وجود داشته و هم اجناسی با قیمت های میانه را می توان از آن خریداری کرد.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات نیز شاهد ارائه تخفیفات ویژه برای اجناس فروشگاه ها هستیم و در صورتی که این مواقع را برای سفر خود انتخاب کرده باشید بیشترین بهره را از خرید اجناس با قیمت های مناسب خواهید برد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت اجناس بازار پانیذ را بررسی کنیم، فروشگاه های برند قیمت بالاتر و فروشگاه های معمولی قیمت های ارزانی خواهند داشت.

دسترسی به بازار پانیذ کیش

از دیگر موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید می توان به راه های دسترسی به بازار پانیذ و همچنین موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد. این بازار دقیقا در یکی از بخش های متراکم گردشگری و تفریحی کیش یعنی بخش شرقی و خیابان فردوسی کیش قرار گرفته است. به همین دلیل تردد به این بخش از جزیره بسیار زیاد بوده و معمولا می توانید به راحتی از این بخش تماشا کنید.

بسیاری اقدام به اجاره خودرو در کیش می کنند که در این صورت خواهید توانست خودرو خود را در پارکینگ بازار یا پارکینگ های اطراف قرار داده و از بازار تماشا کنید . تاکسی های سفید و زرد به این محدوده شهری تردد دارند با این تفاوت که تاکسی های سفید دربستی بوده و هزینه بیشتری دارند اما تاکسی های زرد خطی هستند و مقدار هزینه کمتری نیز خواهند داشت. البته ون ها را نیز می توان در این جهت یافت که برای جابجایی اقتصادی مناسب تر هستند.

ساعات کاری

بازار پانیذ کیش شرایط را برای یک گشت و گذار لذت بخش فراهم کرده و در بهترین اوقات می توانید از آن تماشا کنید. این بازار به صورت دو شیفته فعالیت می کند به گونه ای که صبح ساعت 9 درهای آن به روی عموم باز شده و تا ساعت 13:30 می توان از آن تماشا کرد. پس از یک استراحت دوباره در ساعت 5 فروشگاه ها آغاز به فعالیت کرده و تا ساعت 11 بعد از ظهر در خدمت مسافران هستند.

رستوران ها و کافی شاپ ها

پس از یک گشت و گذار حسابی در فروشگاه های بازار پانیذ حتما گرسنگی به سراغتان آمده یا نیاز به یک استراحت کوتاه خواهید داشت. در این صورت رستوران ها و کافی شاپ های پانیذ انتخاب بسیار مناسبی هستند.

رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی در بازار پانیذ فعالیت می کنند که می توانید بهترین ها را در آنها امتحان کنید. توجه داشته باشید که مقدار قیمت خوراکی ها در این مراکز متناسب با موقعیت در نظر گرفته شده و منویی متنوع را در آنها شاهد خواهید بود.

هتل های نزدیک به بازار

در نزدیکی بازار پانیذ کیش می توان هتل های مختلفی را مشاهده کرد چرا که این منطقه از جمله معروف ترین منطقه ها جزیره به شمار رفته و اقامت در آن مزیت های بسیاری خواهد داشت. هریک از این هتل ها ویژگی های متفاوتی به نسبت یکدیگر دارند و خدمات متنوعی را نیز به مسافران ارائه خواهند کرد.

برخی از هتل ها قیمت بالا و برخی دیگر هزینه های پایینی برای اقامت دارند و در صورتی که مواقع شلوغ را برای سفر به کیش انتخاب کرده باشید بهتر است از قبل نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. از جمله هتل های معروف این منطقه می توان به: هتل پارمیس، هتل آرامیس، هتل سارا، هتل داریوش، هتل شایگان، هتل ارم، پارمیدا، ایران، هتل بین المللی، تماشا، هلیا و مریم اشاره کرد.

مراکز خرید نزدیک بازار پانیذ کیش

مراکز خرید متعددی نیز در کنار بازار پانیذ فعالیت می کنند که در صورت عدم تکمیل خرید از بازار پانیذ می توانید سری هم به این مراکز خرید بزنید. بازار پردیس 1 و 2 که از جمله قدیمی ترین های کیش هستند مقاصد مناسبی برای خرید اتواع اقسام لوازم مختلف خواهند بود که در نزدیکی پانیذ واقع شده اند.

از دیگر مراکز خرید نزدیک بازار پانیذ می توان به: رویا مال، زیتون، مرکز تجاری، سارینا1، مروارید و… اشاره کرد. هریک از این مراکز خرید ممکن است ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند و در صورت سفر با تور کیش بهتر است سیر و سیاحتی در آنها داشته باشید.

جاذبه های اطراف مرکز خرید پانیذ کیش

در اطراف بازار پانیذ کیش شاهد فعالیت مراکز گردشگری متعددی هستیم و به عبارتی می توان گفت؛ منطقه این بازار مناسب برای گشت و گذار و تفریح است و علاوه بر خرید می توانید لحظاتی به یاد ماندنی در آن برای خودتان به ارمغان آورید. از پلاژ ساحلی آقایان گرفته تا بولینگ مریم و از اسکله بزرگ تفریحی کیش گرفته تا پارک شهر و هنگام را می توانید در نزدیکی های این بازار بزرگ پیدا کنید. پارک های شهر و هنگام در نزدیکی این بازار قرار گرفته اند و خواهید توانست یک پیک نیک دلچسب در این پارک ها داشته و بعد از ظهر را برای خرید از بازار پانیذ اختصاص دهید. اسکله بزرگ تفریحی کیش نیز محل ارائه بهترین امکانات تفریحی دریایی است.

منبع: دلتابان
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1431

به "بازار پانیذ کیش را بیشتر بشناسیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار پانیذ کیش را بیشتر بشناسیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید