یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: یک واحد مهمانسرا در استان بوشهر که به صورت غیر قانونی اقدام به پذیرش مسافر کرده بود تخلیه و تعطیل شد.

یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد

به گزارش از ، محمدحسین ارسطوزاده،مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر خبر از تعطیلی یک واحد مهمانسرا در استان بوشهر داد و گفت: بازرسین ستاد این اداره کل در بررسی های صورت گرفته یک واحد مهمانسرا که به صورت غیر قانونی اقدام به پذیرش مسافر کرده بود را پس از طی مراحل قانونی و با همکاری و همراهی مراجع قضایی و انتظامی نسبت به تخلیه و تعطیلی واحد مذکور اقدامات لازم را صورت دادند.

او همچنین از پلمب تعدادی خانه مبله و آمار گزارشات مردی خبر داد و شرح داد: تا کنون 6 خانه مسافری با دستور قضایی پلمب شده اند و تعداد 15 واحد نیز تخلیه و تعطیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه داد: تعداد 50 مورد تا به امروز گزارش تخلف از اجاره خانه های مسافری داده شده است که از این تعداد 30 مورد تلفنی و از طریق شماره 33323177 و تعداد 20 مورد گزارش نیز از طریق پیامک به شماره 09177732455 گزارش شده است که بزودی شماره های شهرستان ها نیز اعلام خواهد شد.

محمدحسین ارسطوزاده در انتها ضمن تشکر از مراجع قضایی و انتظامی و همچنین مرد در همکاری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا افزود: با هر شخصی که بخواهد با جان مردم اینچنین معامله کند برخورد خواهیم کرد، زیرا در شرایط کنونی اهمیت سلامت همگانی برای ما ویژه خواهد بود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 364

به "یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مهمانسرا در بوشهر تخلیه و تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید