آشنایی با دکوراسیون هتل لوکس گرند ددی در آفریقای جنوبی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، در این مطلب به آنالیز دکوراسیون هتل لوکس و کوچک گرند ددی می پردازیم که در نوع خود در دنیا بی نظیر است.

آشنایی با دکوراسیون هتل لوکس گرند ددی در آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

خیابانی در کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی قرار گرفته است که به خورشید این کشور معروف شده است چرا که با وجود بوتیک ها، کلوب ها و مغازهای متعدد شیک و لوکس این خیابان در طول روز و شب در حال درخشش است. خیابان لانگ استریت (Long Street) با طول 3.8 کیلومتر تعدادی از تاریخی ترین مکان های کیپ تاون را در خود جای داده بعلاوه شهروندانی که مطابق با مد روز زندگی می نمایند بیشتر در این خیابان ساکن هستند.

اما یکی از این مکان های تاریخی خانه ایی است که در سال 1870 میلادی بنا شده و هم اکنون به بوتیک و هتلی به نام گرند ددی (Grand Daddy) تبدیل شده است که دقیقا در قلب شهر قرار گرفته است. نمای خارجی آن، به سبک معماری جرجین (Georgian) است، در سال 1905 اجرا شد و پس از آن نیز، به تناوب، بازنگری هایی در آن اجرا شده است. فرانسوا دوپلسیس با توجه به موقعیت کنونی منطقه گرند ددی، که قبلا متروپل نامیده میشد، در طراحی خود سبک های کلاسیک و مدرن را در کنار سبک سرزنده و شیک بومی آفریقا به کار گرفت.

قدیمی ترین آسانسورهای فعال آفریقای جنوبی را کماکان می توان در این ساختمان دید. رنگ قرمز، گرمای خاصی به فضای لابی بخشیده است. مهمانان خارجی در بدو ورود در تالار نشیمن بسیار شیک و مجلل طبقه همکف، پذیرایی می شوند یا برای استقبال پذیرایی به کافی شاپ M ، هدایت می شوند. در فضای این کافی شاپ از رنگ های سبز لیمویی و شکلاتی به وفور استفاده شده است. 25 اتاق هتل، تجملی توام با آسایش در قالب هنر کمینه ایی (Minimalist) امروزی و فناوری مدرن به مهمانان عرضه می نمایند. بلوغ و پختگی در سبک معماری هتل را می توان در اتاق های عظیم و راهرو های عریضش دید که فضایی سرزنده و سرشار از انرژی جوانی را به ارمغان آورده اند.

دکوراسیون هتل لوکس

منبع: اتاق
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 690

به "آشنایی با دکوراسیون هتل لوکس گرند ددی در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دکوراسیون هتل لوکس گرند ددی در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید