آماده توسعه روابط با کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه ها هستیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، استاندار ایالت امسک روسیه با بیان اینکه وقت آن رسیده که روابط کهگیلویه و بویراحمد ایران و امسک روسیه وارد مراحله عملیاتی گردد، گفت: در زمینه انعقاد قرارداد فرهنگی و توسعه گردشگری و مالی آمادگی های لازم را داریم.

آماده توسعه روابط با کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه ها هستیم

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، ویکتور نظروف صبح امروز در نشست مشترک با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقت آن رسیده که اقداماتی که در یک سال گذشته بین دو استان کهگیلویه و بویراحمد ایران و امسک روسیه شروع شده عملیاتی گردد.

وی با بیان اینکه در این سفر تعدادی از مدیران استانی ایالت امسک ما را همراهی می نمایند تا این مناسبات و مراودات وارد مراحل تازه ای شوند، اضافه کرد: وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، مسئول روابط خارجی بین المللی ایالت امسک، سرکنسول گری روسیه در اصفهان و نمایندگان بازرگانی روسیه در ایران در این سفر حضور دارند.

استاندار ایالت امسک روسیه توضیح داد: در بازدیدی که از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که محصولات خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و زمینه همکاری بالایی برای صادرات و پیشبرد مناسبات فراهم است.

نظروف گفت: همکاران شما اطلاعات گسترده ای از استان کهگیلویه و بویراحمد به ما ارائه دادند که نشان می دهد زمینه صادرات خوبی وجود دارد، البته به شرطی که در زمینه هزینه حمل و نقل بتوانیم تصمیمات خوبی بگیریم.

وی ابراز کرد: در این سفر قرار است از تعدادی از شرکت های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید شده و پایه و اساس خوبی برای شروع همکاری ها ایجاد گردد.

استاندار ایالت امسک روسیه اعلام کرد: در زمینه انعقاد قرارداد فرهنگی و توسعه گردشگری و مالی آمادگی های لازم را داریم.

نظروف گفت: از دیگر اقداماتی که باید انجام دهیم مشارکت جوانان دو استان در همکاری های مالی و فرهنگی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 299

به "آماده توسعه روابط با کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده توسعه روابط با کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید