اثبات تخت بودن زمین و جعلی بودن ناسا با استدلالی عجیب!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، کارل فراچ، بوکسور مشهور انگلیسی در اظهارنظری عجیب ادعا کرد که زمین تخت است و ناسا با تصاویر جعلی تمام جهان را بازی می دهد.

اثبات تخت بودن زمین و جعلی بودن ناسا با استدلالی عجیب!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، کارل فراچ دوباره با مطرح کردن ادعای تخت بودن زمین جنجال به پا کرد. او پیش از این نیز با جعلی خواندن عکس های ناسا، مدعی شده بود که ما بر زمین تخت زندگی می کنیم نه یک کره آسمانی.

او که همراه با بوکسور دیگری به نام متیو مک کلین، در برنامه اندی کلارک حاضر شده بود، درباره تخت بودن زمین گفت: هر کسی که به حرف هایم گوش می دهد را به چالش اثبات گرد بودن زمین دعوت می کنم. اثبات کنید که زمین یک کره است.

مک کلین در پاسخ به این چالش گفت: من فقط می دانم که از لس آنجلس 12 ساعت با هواپیما به سمت غرب پرواز کردیم و به بریزبن در استرالیا رسیدیم. بنابراین من نمی دانم که چگونه ممکن است دنیا مسطح باشد. بر اساس نظریه زمین تخت گرایان استرالیا در شرق آمریکا است و بنابراین با پرواز به غرب نباید به آن رسید!

اینجا بود که فراچ در استدلالی عجیب و گیج کننده گفت: می توانم یک تکه کاغذ A4 بردارم، مرکز زمین مسطح - که قطب شمال است - را بنویسم و دیوار یخی را - که درست در سمت جنوب است - در تمام طول محیط زمین بنویسم. دور زمین مسطح، و شما دور می چرخید و در همان مسیر پرواز از به می رسید که گفتید.

فراچ پیش از این هم بر باور تخت بودن زمین اصرار ورزیده و گفته بود: هیچ مدرکی برای کروی بودن زمین وجود ندارد و آژانس فضایی جعلی ناسا از تصاویر کامپیوتری استفاده می نماید که هر کدام با دیگری فرق دارد. من به آنها نگاه می کنم و به ذهنم می رسد که یک دقیقه صبر کن، آنها مانند کارتون هستند.

او سفر به ماه را هم قبول ندارد و داستان قدم گذاشتن فضانوردانی چون باز آلدرین و نیل آرمسترانگ بر سطح ماه را دروغ می داند.

منبع: سان

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1728

به "اثبات تخت بودن زمین و جعلی بودن ناسا با استدلالی عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثبات تخت بودن زمین و جعلی بودن ناسا با استدلالی عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید