اجرای بومی سازی پروژه کشت سلول بنیادی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، معید دهقانپور فراشاه؛ مدیر این شرکت دانش بنیان گفت: بومی سازی پروژه سلولی و طراحی دستگاه کاندیشن مدیا سرم استم سل (حاصل از محیط کشت سلولی مزانشیم)، برای اولین بار در ایران توسط شرکت ما اجرا شده است.

اجرای بومی سازی پروژه کشت سلول بنیادی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی اضافه نمود: دانش فنی طراحی دستگاه کاندیشن مدیا سرم استم سل در اختیار سه کشور است و دارای ارزش اضافه نموده فوق العاده ای است و ما در نظر داریم تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، این محصول را به صورت صنعتی فراوری و در بازار ارائه کنیم.

دهقانپور مطرح نمود: شرکت ما در زمینه فراوری 9 محصول با مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران قرارداد همکاری دارد و تعاملات خوبی هم برقرار است.

مدیر این شرکت دانش بنیان اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، 9 دستگاه فراوری کردیم که شامل سیستم های استریل نماینده، دستگاه UVC، دستگاه اوزون، تونل های ضد عفونی نماینده، مهپاش های اتوماتیک و غیر اتوماتیک، موتورهای NIV ، ونتیلاتور و دستگاه فراوری ضدعفونی نماینده مولتی اکسیدان است. همچنین برای اولین بار در ایران کاور اتوماتیک کفش را طراحی و فراوری کردیم.

وی گفت: این شرکت دانش بنیان به عنوان کارگزار رسمی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در شهر شنزن چین است.

دهقانپور اعلام کرد: اگر بخواهیم از جوامع پیشرفته عقب نمانیم، باید دانشگاه ها زیر ساختهای لازم جهت دستیابی به دانشگاه نسل سوم را فراهم نمایند تا دانشجویان علاوه بر فراگیری علم و تخصص ، توانمندی لازم برای کارآفرینی و کسب درآمد را کسب نمایند.

وی اضافه نمود: دستیابی به دانشگاه نسل سوم سبب رشد مالی و درآمدزایی می گردد؛ لذا دانشگاه علوم پزشکی ایران هم با این وسعت باید از ظرفیت های موجود در راستای انجام تحقیقات کاربردی و فراوری محصولات استفاده کند.

این فعال فناور گفت: امید است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و استفاده از زیر ساختهای موجود نظیر اتاق تمیز (Clean room) بتوانیم هر چه سریعتر به محصول مشترک نهایی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 745

به "اجرای بومی سازی پروژه کشت سلول بنیادی در دانشگاه علوم پزشکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بومی سازی پروژه کشت سلول بنیادی در دانشگاه علوم پزشکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید