از صفر تا صد طراحی نمای رستوران [ 12 ایده کاربردی ]

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، طراحی نمای رستوران یکی از مهم ترین مسائل به شمار می رود. امروز که رستوران دارها با چالش جلب مشتری روبرو هستند، طراحی نمای رستوران می تواند به امر بازاریابی آن ها یاری ویژه و موثری کند. ما در این مقاله قصد داریم به همه مسائل پیرامون طراحی نمای خارجی رستوران بپردازیم. این مسائل تا حدود زیادی بر روی مشتری و رستوران دار تاثیرگذار می باشند.

از صفر تا صد طراحی نمای رستوران [ 12 ایده کاربردی ]

چرا طراحی نمای رستوران از اهمیت برخوردار می باشد؟

اگر به تازگی وارد کسب و کار رستوران داری شده اید و به بعضی توصیه ها در پیرامون طراحی خارجی رستوران احتیاج دارید، این مقاله به شما یاری موثری خواهد نمود. ما در این مقاله قصد داریم به عناصر اصلی در طراحی نمای رستوران بپردازیم. ما بر این باوریم که طراحی نمای خارجی رستوران در قیاس با طراحی داخلی رستوران از اهمیت دوچندان برخوردار می باشد.

بنابراین، ما باید درباره المان های موثر در طراحی نمای رستوران کنکاش کنیم تا ظاهر فضایتان به قدر کافی دهان پُرکن به نظر برسد! به خاطر داشته باشید، ظاهر رستوران، طراحی نمادین از فضای داخلی آن نیز می باشد. چرا که حتی ما به عنوان مشتریان هنگام مراجعه به رستوران سریعا مجذوب طراحی نمای خارجی رستوران می شویم. و انتخاب رستوران بر اساس نمای بیرونی امری غیرقابل انکار می باشد.

اصول و فاکتورهای موثر در طراحی نمای رستوران

اگر شما یک رستوران دار باهوش باشید، بهتر است به این موضوع اشراف داشته باشید که: مشتری باید از صد متری متوجه استقرار رستوران شود و در ضمن از پنجاه متری قادر به تشخیص سطح و عملکرد کیفی فضای داخل آن باشد.

و اصل طراحی نمای رستوران بر این اساس راسخ شده است که مشتریان چه پیاده و چه سواره، لزوما باید متوجه شوند که مغازه شما چیست. نمای خارجی رستوران باید قابل درک و شناسایی باشد تا شانس انتخاب شدن از سوی مشتری را داشته باشد.

42 مدل قیمت خرید ظرف شیرینی خوری [ مدرن ] در بازار - خرید اینترنتی

ظاهر نهایی نمای رستوران

ساختار رستوران شما تا حد زیادی طراحی نمایتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر رستورانتان پنجره های عظیم دارد، مشتریان دید کاملی به فضای داخلی تان خواهند داشت. رهگذران به محض عبور از کنار رستورانتان تمایل دارند نگاهی اجمالی به فضای داخلی بیاندازند و در صورت مجذوب شدن، از اتمسفر، دکوراسیون داخلی و رایحه غذا سردربیاورند. بنابراین، می توان گفت پنجره ها یک تبلیغ سرخود هستند.

اگر رستورانتان از پنجره های کوچک تری برخوردار است، باید وقت بیشتری بر روی طراحی نمای رستوران و همچنین تابلوی آن بگذارید. شما از طریق تعبیه یک تابلوی ایده آل قادر خواهید بود مشتریان را به سوی رستورانتان فرابخوانید تا متوجه شوند که چه منوی ارزنده ای ارائه می دهید.

ورودی شما تاثیر بسزایی بر روی نحوه خوشامدگویی تان به مشتریان خواهد داشت. مطمئن شوید درب رستوران به خوبی روی آن ها باز می شود!

خرید 41 مدل بوت زنانه جدید [ نیم بوت، پاشنه بلند ] مدلهای سال 98

تابلوی رستوران

تابلوی سردر یکی از المان های مهم طراحی نمای رستوران است. مشتریان طی نگاهی گذرا به تابلو درمی یابند شما کی هستید و داستانتان چیست. بنابراین، تابلوی رستوران بیانگر داستان شماست!

بیشتر مشتریان تمایل دارند با استفاده از کلمات و نمادها بفهمند که چکار می کنید. تابلویی که بر روی یک اسم ناشناخته متمرکز است، در نظر مشتریان چندان جالب توجه نیست. علاوه بر این، قادر خواهید بود یک تابلوی بیرون آمده مشابه پلاک را جایگزین تابلوهای مسطح سردر کنید.

  1. سایبان

تعبیه سایبان، فرصتی خارق العاده برای آراستن تابلو و افزایش تاثیر بصری طراحی نمای رستوران می باشد.

امروزه بیشتر رستوران ها از سایبان سردر برخوردار هستند. این موضوع جدا از آنکه سایه می اندازند، جلوه شیک و زیبایی به نمای رستوران می بخشند.

  1. تابلو وینیل

تابلو وینیل می تواند در ابعاد عظیم و پشت پنجره اعمال شود. همچنین، در مقیاس کوچکتر اجرا شود تا نگاه مشتریان را به سوی خود جلب نماید.

تابلو وینیل به جای آنکه معرفی کننده خودتان باشد، نحوه کارتان را شرح خواهد داد.

شما قادر خواهید بود در تابلو وینیل از نشانه های گرافیکی نیز استفاده نمائید.

قیمت خرید 42 مدل تابلو فرش مدرن [ فانتزی ] در بازار تهران

فضای نشیمن خارج از رستوران

در نظر دریافت فضای نشیمن خارجی یکی از المان های طراحی نمای رستوران به شمار می رود. و نشستن در فضای بیرونی رستوران جزئی از فرهنگ کافه نشینی اروپائیان محسوب می شود. با این حال، اگر قصد دارید فضایی را به محل نشیمن مشتریان در خارج از رستوران اختصاص بدهید، از امنیت و آسایش آن ها اطمینان حاصل نمائید.

هیچ مشتری-ای تمایل ندارد وقتی در فضای سرباز رستوران نشسته و از پرواز پرندگان لذت می برد، عین موش آب کشیده شود!

بنابراین، پیش از آنکه نسبت به خرید وسایل و اثاثیه فضای باز اقدام ورزید، کیفیت و مرغوبیت آن ها را آنالیز نمائید. و همچنین، بعضی لوازم جانبی اعم از سایبان و بادگیر قرار بدهید تا مشتریان احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

با وجود آنکه بعضی از رستوران دارها بر این باورند که ایجاد فضای روباز از جلوه مجلل و باشکوه رستوران می کاهد، اما، افزودن نام تجاری به اسباب و اثاثیه بیرونی قادر به معرفی و افزایش جلوه بصری می باشد. این امر در راستای طراحی نمای رستوران قابل تجلیل است.

منبع: اتاق
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 536

به "از صفر تا صد طراحی نمای رستوران [ 12 ایده کاربردی ]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از صفر تا صد طراحی نمای رستوران [ 12 ایده کاربردی ]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید