افشای داده های حساس شبکه های اجتماعی برای محققان ممکن می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، لایحه مذکور پیشنهاد نموده بنیاد ملی علوم آمریکا به عنوان واسطه ای میان اطلاعات حساس پلتفرم ها و درخواست های آنالیز از سوی طرف های دیگر عمل کند.

افشای داده های حساس شبکه های اجتماعی برای محققان ممکن می گردد

به گفته دستیاران سنا که به شرط ناشناس ماندن با وال استریت ژورنال صحبت نموده بودند، این لایحه پاسخی مستقیم به افشاگری های اخیر درباره تأثیرات منفی مرتبط با اینستاگرام است.

طبق اسنادی که در ماه سپتامبر در اختیار این نشریه گذاشته شد، مطالعات داخلی فیس بوک نشان می داد استفاده از اینستاگرام برای بعضی از کاربران به ویژه دختران نوجوان مخرب است و به سلامت روان آنها آسیب می رساند.

پیش از ارائه این لایحه، آدام موسری مدیر اینستاگرام در برابر یکی از زیرمجموعه های کنگره حاضر شد تا درباره موضوعات گفته شده، شهادت دهد.

تعداد زیادی از نمایندگان از تجربیات خود درباره ایجاد حساب های کاربری جعلی با مشخصات نوجوان و محتوای مخربی صحبت کردند که پلتفرم نوجوانان را به سمت آنها هدایت می کرد.

هرچند لایحه مذکور در کل شامل همه شبکه های اجتماعی می گردد، اما متا سوابق بسیار بدی در مورد افشای اطلاعات برای مقاصد تحقیقاتی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1450

به "افشای داده های حساس شبکه های اجتماعی برای محققان ممکن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای داده های حساس شبکه های اجتماعی برای محققان ممکن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید