افشای مشخصات و طراحی گوشی آینده اینفینیکس

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مشخصات و طراحی یک گوشی هوشمند تازه با پشتیبانی از قابلیت 5G محصول شرکت Infinix به وسیله XDA Developers فاش شده است.

افشای مشخصات و طراحی گوشی آینده اینفینیکس

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود گوشی نو شرکت اینفینیکس به تراشه MediaTek Dimensity 900 مجهز گردد. بعضی دیگر از ویژگی های این دستگاه نیز فاش شده است. از جمله این که احتمالاً این گوشی دارای صفحه نمایش 120 هرتزی LCD، سیستم دوربین سه گانه و بدنه تمام شیشه ای است.

شرکت اینفینیکس مدتی است که محصولات خود را در بازار اروپا و آسیا عرضه می نماید و دستگاه های آن ها در بازار هند نیز به خوبی خدمات رسانی نموده اند. مدتی پیش گوشی ارزان Infinix Hot 11 توانست در Indian Gadget Awards سال 2021 به موفقیت برسد. گوشی اینفینیکس هات 11 به تراشه MediaTek Helio G70 که با 4 گیگابایت رم جفت شده است، مجهز می باشد. نمایشگر این دستگاه 6.6 اینچی است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نیز در خود جای داده است. این گوشی بعلاوه به دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز است. انرژی این دستگاه به وسیله یک باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد.

طبق گزارش ها، شرکت اینفینیکس در حال حاضر در پی ارائه یک گوشی هوشمند نو است و انتظار می رود این دستگاه از چیپست Dimensity 900 محصول شرکت مدیاتک استفاده کند. تصاویر این دستگاه به وسیله XDA Developers منتشر شده است و ویژگی های طراحی مدل آینده و انتخاب های سخت افزاری احتمالی گوشی آینده را نشان می دهد. انتظار می رود گوشی هوشمند نو اینفینیکس طبق تصاویر فاش شده از نمایشگر تمام صفحه و طراحی شاخص (پرمیوم) برخوردار باشد.

گوشی هوشمند آینده اینفینیکس در تصاویری که به وسیله XDA Developers فاش شده، مشاهده شده است. این تصاویر یک طرح تمام شیشه ای با برآمدگی دوربین در پنل پشتی را نشان می دهد. در این برآمدگی یک سیستم دوربین سه گانه جای گرفته است. با توجه به تصاویر منتشر شده پنل پشتی دستگاه سیاه رنگ است و لبه های منحنی دارد.

در پنل جلویی یک نمایشگر تمام صفحه با یک حاشیه کوچک در پایین دیده می گردد. این نمایشگر احتمالاً یک پنل LCD است. پیش بینی می گردد که نمایشگر این دستگاه از نرخ تازه سازی سطح بالای 120 هرتزی پشتیبانی کند. بعلاوه یک سوراخ پانج مرکزی در بالای صفحه نمایش دیده می گردد.

همانطور که قبلا ذکر شد، انتظار می رود که از تراشه MediaTek Dimensity 900 در این دستگاه استفاده گردد. آن گونه که در برچسب روی پنل پشتی نوشته شده است، می دانیم که این گوشی نو از قابلیت 5G نیز پشتیبانی خواهد نمود.

انتظار می رود سیستم دوربین سه گانه دستگاه دارای سنسور دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی باشد. بعلاوه ظاهراً یکی از دوربین های این گوشی دارای ویژگی زوم 30 برابری خواهد بود. در پنل پشتی دستگاه نشان AI (هوش مصنوعی) جلوی نام اینفینیکس دیده می گردد که نشان می دهد این دستگاه به احتمال زیاد ویژگی های دوربین مجهز به هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

جزئیات بیشتر در خصوص این دستگاه آینده Infinix هنوز ناشناخته است. با این حال، می توان انتظار داشت که با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات بیشتری از جمله نام تجاری، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری، تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی دستگاه منتشر گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1511

به "افشای مشخصات و طراحی گوشی آینده اینفینیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و طراحی گوشی آینده اینفینیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید